آبلیمو و آبغوره صادراتی از ادویه های بسیار خوش طعمی هستند که برای تهیه انواع نوشیدنی ها، غذاها و سالادها استفاده می شود و به دلیل خواص فراوانی که دارند مورد توجه قرار می گیرند. آبغوره یک طعم دهنده پر مصرف است که برای طعم دادن به سالاد و پیش غذا نیز استفاده می شود.

 

آبلیمو و آبغوره صادراتی

 

آبلیمو و آبغوره صادراتی را یک نوشیدنی صادراتی است که از میوه های نیمه رسیده مانند انگور، سیب یا سایر میوه های شیرین تهیه می شود. آبلیمو و آبغوره صادراتی بسیار لذیذ و اسیدی است و معمولاً برای تهیه سس، به عنوان افزودنی به غذا و یا برای غلیظ کردن فرآورده ها استفاده می شود.

در قرون وسطی، ذخایر آبلیمو و آبغوره صادراتی به عنوان یک ماده اولیه در ظروف در اروپای غربی مورد استفاده قرار می‌گرفت و برخی ادویه‌ها برای افزایش طعم و عطر اضافه می‌شد. امروزه به میزان محدودی در آمریکای جنوبی استفاده می شود.برای اطلاع از شرایط و خدمات  تامین محصولات غذایی سوپرمارکتی از ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

لیست آبجو های صادراتی

 

آب انگور نرسیده 

آب میوه ترش های ترش مانند آبلیمو

آبغوره  یک نوشیدنی بسیار ترش است که از انگور تازه چیده شده تهیه می شود. گاهی بسیاری از غذا ها  را با آبلیمو و آبغوره صادراتی یا عصاره گیاهان آبزی معطر می کنند. در قرون وسطی، در سراسر اروپای غربی به عنوان ماده اصلی سس، به عنوان نیمه ادویه یا برای تهیه غذا استفاده می شد. هنوز هم تا حدودی در آمریکای جنوبی استفاده می شود.

از آبغوره و آبلیمو صادراتی در آشپزی برای ایجاد طعم ترش و ترش در غذا استفاده می شود. به دلیل تازگی و اسیدی طبیعی برای برخی افراد بسیار جذاب است. آبلیمو صادراتی می تواند منبع مفیدی از اسید در تهیه انواع سس ها  باشد. همچنین این نوشیدنی را می توان به عنوان یک میان وعده با طراوت مانند سالاد و سوپ میل کرد.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آبجو صادراتی در جهان است. به لطف آب غنی و حاصلخیز کشور، محصولات کشاورزی بسیاری از انگور در ایران تولید می شود که می توان از آن نوشیدنی های خوش طعمی تهیه کرد. آبلیمو و آبغوره صادراتی ایران کیفیت بسیار بالایی دارد و به کشورهای دیگر صادر می شود و در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در نتیجه آبلیمو و آبغوره صادراتی ایران یک ماده طبیعی و سنتی است که در انواع غذاها و سس ها استفاده می شود. ماءالشعیر صادراتی به عنوان یک نوشیدنی ترش که از توت های نرسیده تهیه می شود، نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه به غذاها نیز تنوع و طعم می بخشد. آبلیمو و آبغوره صادراتی با کیفیت تولید شده در ایران می تواند به یکی از محصولات صادراتی پیشرو در جهان تبدیل شود.

 

صادرات گسترده آبلیمو 1/5 لیتری

 

صادرات آبلیمو 1.5 لیتری با شناخت کامل نیاز بازار داخلی مقصد آبلیمو و آبغوره صادراتی با بهترین کیفیت و بسته بندی توسط تجار و صادرکنندگان مختلف به صورت گسترده انجام می شود.

آبلیمو مایعی است که از لیمو به‌دست می‌آید و به‌طور متوسط ​​در هر صد گرم آبلیمو ۵۲ میلی‌گرم ویتامین C دارد که برای کاهش التهاب، پیشگیری از سرطان، کاهش بیماری‌های قلبی، کاهش قند خون، بهبود هضم و… استفاده می‌شود. . مفید است، به همین دلیل است که خریداران و کاربران آن روز به روز در حال افزایش هستند.

برای پیشرو شدن در آبلیمو و آبغوره صادراتی ، ابتدا باید به کشورهای همسایه مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی، گرجستان، ارمنستان، بلغارستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، قزاقستان، روسیه، آذربایجان، نخجوان، هند صادرات داشته باشیم. بیایید کشورهای دیگر مانند اروپا و … را تحلیل کنیم

تمرکز بر بسته بندی مناسب، باکیفیت و شیک می تواند شما را در صادرات پیشتاز کند، برای این منظور بسته بندی باید سرمایه گذاری هنگفتی داشته باشد و صادرکنندگان باید از انواع بسته بندی و انتخاب بهترین بسته بندی آگاه باشند. منبع یابی محصول تمرکز بر ارگانیک بودن و رعایت تمام استانداردهای غذایی می تواند به پیشرو شدن در صادرات آبلیمو کمک زیادی کند.

با در نظر گرفتن شرایط تحریم، جنگ اقتصادی و محدودیت های بانکی، اگر تعامل بانک مرکزی با صادرکنندگان در زمینه خروج ارز آبلیمو و آبغوره صادراتی بیشتر شود، موجب رونق صادرات می شود. اگر ارز تک نرخی شود و نرخ نیما و نرخ ارز بازار آزاد به یکدیگر نزدیک شوند، این امر به رشد صادرات کمک زیادی می کند و کاهش قوانین و مقررات سامانه نیما باعث افزایش صادرات می شود.

حل مشکلات بانکی و تحریم های مالی می تواند به رونق صادرات آبلیمو و آبغوره صادراتی کمک کند زیرا ریسک های تجاری کاهش می یابد و اگر معامله گران بتوانند از طریق شبکه بانکی فعالیت کنند، می توانند با اطمینان بیشتر و ریسک کمتر صادرات داشته باشند.

 

 فروش آبلیمو و آبغوره صادراتی

بهترین آبلیمو و آبغوره صادراتی

 

 یکی ازبهترین آبلیمو و آبغوره صادراتی میتوان به آبلیمو صنعتی اشاره کرد.با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صادر می شود. شرکت تولیدی ما یکی از معتبرترین و بهترین مراکز تولید آبلیمو صنعتی و طبیعی در کشور می باشد که این محصول را در بسته بندی های بسیار مناسب و با قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

ما آماده همکاری با صادرکنندگان این محصول هستیم. همچنین در مرکز این محصول به طور کلی با قیمت بسیار ارزان عرضه می شود و شما خریداران عزیز می توانید به تنهایی و یا با مراجعه به سایت فروشگاه اقدام به خرید محصول نموده و محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت وبهترین کیفیت تهیه نمایید.

آبلیمو 0 تا 100 ارزان صادراتی ایران یکی از کشورهای تولید کننده لیمو ترش در جهان است که به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و کیفیت بالای این محصول متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و به همین دلیل تولید این محصول در حال پیشرفت است در حال گسترش است. 

کارگران زیادی به تولید و صادرات این محصول کاملا ارگانیک و طبیعی روی آورده اند و منبع درآمد خوبی برای آنها می باشد. همچنین صادرات این محصول برای کشور اهمیت ویژه ای دارد و سود خوبی در اقتصاد کشور دارد. آبلیمو یک محصول بسیار ارزشمند و منحصر به فرد است که در تهیه غذا کاربرد فراوانی دارد و سرشار از ویتامین C می باشد.

در اینجا به طور خلاصه به نحوه تولید بهترین آبلیمو می پردازیم، آب لیمو از لیموی تازه تهیه می شود. البته آبلیمو و آبغوره صادراتی به دو صورت طبیعی و صنعتی تولید می شود، آبلیموی طبیعی بسیار خوش طعم و ارزش غذایی بالایی دارد و این آبلیمو از لیمو ترش طبیعی تهیه می شود.

آبلیموی صادراتی صنعتی از مواد صنعتی و مصنوعی در کارخانه تولید می شود، البته برخی از کارخانه ها از درصد کمی از لیمو طبیعی یا کنسانتره لیمو در تولید آبلیمو استفاده می کنند که ارزش غذایی کمی دارد. این کارخانه ها آبلیموی ارزان نیز تولید می کنند.

لیموناد طبیعی خانگی که یکی از بهترین انواع آبلیمو است از لیموی طبیعی و تازه تهیه می شود. اما در آب لیمو صنعتی از اسید و طعم لیمو استفاده می شود که طعم آبلیمو را دارد اما به خوبی آب لیمو طبیعی نیست.برای اطلاع از شرایط و خدمات بسته بندی صادراتی زعفران با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

این محصول پس از تولید برای صادرات ابتدا در کارخانه تولید می شود. این محصول به صورت تکی و در سایزهای مختلف یا پاکت صادراتی بسته بندی می شود و همچنین کلیه اطلاعات آبلیمو، تاریخ تولید و انقضا، نحوه تولید و مواد مصرفی در تولید آن می باشد.

همانطور که گفتیم آبلیمو در غذاها کاربرد زیادی دارد، برای طعم دادن به غذاهای مختلف استفاده می شود. آبلیموی ارگانیک خالص در داخل کشور با کیفیت عالی و مرغوب تولید می شود به همین دلیل متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و این محصول در ایران از بهترین و مرغوبترین لیموترش و کاملا ارگانیک، طبیعی و سالم تولید می شود.

در سال های اخیر صادرات آبلیمو و آبغوره صادراتی به کشورهای همسایه و سایر کشورها گسترش یافته است. سود حاصل از آبلیمو و آبغوره صادراتی این محصول بسیار بالاست و به همین دلیل تولید و صادرات افزایش یافته و فعالان زیادی وارد این عرصه شده اند و از این راه درآمد خوبی کسب می کنند.

امروزه آبلیمو و آبغوره صادراتی محصولات غذایی و کشاورزی سهم مهمی در توسعه اقتصاد ملی، به ارمغان آوردن سود و ارز کلان برای اقتصاد ملی، رونق توسعه صنعت کشاورزی، جلوگیری از تورم و بالا بردن سطح مصرف داشته است. رفاه مردم. بنابراین دولت باید در تولید و صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی تلاش بیشتری کند.

در سال های اخیر، سود صادرات آبلیمو طبیعی داخلی 4 درصد افزایش یافته است که نرخ رشد خوبی است. تولید ملی و مشوق هایی در بخش کشاورزی ایجاد می کند و تولید صنایع غذایی با کیفیت بالا را ارتقا می دهد.

یکی از محصولات مهم کشاورزی و صنعتی جهوم تولید آبلیموی و آبغوره صادراتی تازه است. این شهر دارای کارخانه تولید آبلیمو و سایر محصولات غذایی است. آبلیموی جهرم در بازار محلی شهرت زیادی دارد و در بین عموم مردم محبوب است.

این محصول از بهترین و با کیفیت ترین لیموی تازه طبیعی و سالم تهیه شده است. علاوه بر این، این محصول در بازارهای بین المللی شناخته شده است و متقاضیان زیادی در خارج از کشور دارد. به همین دلیل آبلیمو و آبغوره صادراتی در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و در نتیجه تعداد کارخانه های تولید کننده این محصول در جهرم افزایش یافته است.

آبلیموی و آبغوره صادراتی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که از مرکبات به دست می آید. این آب لیمو به عنوان افزودنی و طعم دهنده در بسیاری از غذاها استفاده می شود. در انگلیسی به آن Lime Juice می گویند.برای اطلاع از شرایط و خدمات بسته بندی صادراتی سبزی خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آبلیمو شیراز کیفیت عالی دارد و این محصول به دلیل طعم طبیعی و ترش مورد استقبال مصرف کنندگان در نقاط مختلف کشور قرار گرفته و تقاضای بالایی دارد اما قبل از خرید لازم است. اطلاعاتی در مورد محصولات با کیفیت بالا تا بتوانند این محصول را با مقرون به صرفه ترین و به صرفه ترین قیمت خریداری کنند.

آبلیمو و آبغوره صادراتی مرغوب ظاهری روشن و زنده دارد که با تکان دادن آن رنگ سبز را تشخیص میدهند و این ویژگی نشانه طبیعی بودن محصول است زیرا آبلیموی غیرطبیعی این ویژگی را ندارد و در واقع رنگ آن عمیق است و زنده است و تمیز نیست و رنگ سبز قابل تشخیص نیست.

محصولات مرغوب و طبیعی طعم ترش ملایم و مطبوعی دارند به طوری که می توان به راحتی آبلیمو را با غذاهای مختلف مصرف کرد و از طعم ترش و برتر آن لذت برد اما محصولات غیرطبیعی طعم ترش دارند و مصرف آنها را خسته می کند.

رنگ آبلیمو طبیعی زرد کهربایی است، در واقع روشن و زنده است، این محصول رایحه لیمو نیز دارد و به راحتی می توان بر اساس آن کیفیت را بررسی کرد، زیرا تقلبی ها تیره و مات هستند. طعم تلخ و ناخوشایندی دارد.برای اطلاع از توصیف انبار تجمیع  با پایا همراه باشید . 

آبلیمو طبیعی در نوع خانگی دارای تفاله است که به خریداران امکان شناسایی تا حد زیادی را می دهد اما در نوع صنعتی آنزیمی که به آبلیمو حمله می کند و در واقع لیموترش طبیعی طبیعی غیرفعال می شود. این آب میوه نیست که پالپ است.

آبلیمو شیراز یکی از بهترین آبلیموهای تولید شده در کشورمان است. یک محصول طبیعی با کیفیت بالا که از برداشت فراوان مرکبات منطقه به دست می آید.برای اطلاع از شرایط و خدمات بسته بندی صادراتی خشکبار با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

بسته بندی آبلیمو و آبغوره صادراتی

 

بسته بندی آبلیمو و آبغوره صادراتی دارای ویژگی های منحصر به فردی است وطراحی این نوع چاشنی ها باید به طور ماهرانه ای انجام پذیرد. همیشه این مسئله را در نظر داشته باشید که بسته بندی آبلیمو و آبغوره به نوعی تبلیغات محصول نیز به شمار می رود و باید کارخانه داران و تولیدکنندگان به آن توجه لازم را داشته باشند.

جالب است بدانید آبلیمو های تکنفره نیز تولید می شوند و شما می توانید به راحتی از آنها در مسافرت استفاده کنید. آبلیمو و آبغوره های صادراتی اگر برای کشور های خارجی صادر شوند باید دارای طراحی منحصر به فردی باشند تا بتوانند با نمونه های خارجی و رقابت کنند. 

بسته بندی مناسب مانع اصلی کاهش کیفیت محصول است. همچنین مواد به کار رفته در تولید کاغذ بسته بندی نباید بر کیفیت مواد تاثیر بگذارد.برای اطلاع از شراط و خدمات انبار محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

بسته بندی مواد غذایی باید به گونه ای انجام شود که از استرس و ضربه جلوگیری کرده و از انواع آسیب ها محافظت کند. در این حالت بسته بندی باید به گونه ای باشد که از مواد غذایی در برابر تاثیر نور محافظت کند و اجازه تغییر کیفیت و شکل را ندهد.

در نتیجه روش بسته بندی و مواد مصرفی نقش مهمی در سلامت و جلوگیری از آسیب به محتویات دارد. در عین حال، بهداشت مواد غذایی را تضمین می کند و محصولات سالم و ایمن را به مشتریان تحویل می دهد.

بسته بندی را می توان بخشی از بازاریابی و از جهاتی بخش مهمی از آن دانست. اهمیت بسته بندی در این است که اگر به خوبی انجام شود، می توانید در بازار موفق تر از رقبای خود باشید. بسته بندی شیک با طراحی، چاپ و نوع خاص کاغذ به کار رفته در تولید آن نقش مهمی در جلب اعتماد و توجه مصرف کنندگان دارد.

در صورتی که بسته بندی ایمنی محصول به ویژه محصولات غذایی و دارویی را رعایت کند و از آسیب جلوگیری کند، می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی رایگان و موثر فروش خود را افزایش دهد.

همانطور که مشخص است، بسته بندی سنتی آب لیمو در بطری های شیشه ای منجر به میزان بالایی از اشتباهات شد.این حساسیت هزینه های حمل و نقل و هزینه های بسته بندی را نیز افزایش داد. از سوی دیگر، استفاده از ظروف معمولی برای استفاده از آبلیمو یا محصولات مشابه، به دلیل تماس مکرر دست، عواقب ناسالم بسیاری داشت.

به همین دلیل، کارشناسان صنایع غذایی از پوشش های پلیمری گرید غذایی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کنند. چه به صورت مایع و چه به صورت پودر

امروزه استفاده از بسته بندی های یکبار مصرف برای مواد غذایی اعم از آبلیمو در یک مکان در منازل، رستوران ها، آشپزخانه ها، آژانس های مسافرتی و… به یک الزام قانونی از سوی مراجع ذیصلاح تبدیل شده است.برای اطلاع از شرایط و خدمات انبار مواد غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

 

 انواع آبلیمو و آبغوره صادراتی

انواع بسته بندی آبلیمو یک نفره

 

دسته بندی منحصر به فرد آبلیمو که می توان با استفاده از دستگاه بسته بندی آبلیمو تولید کرد به شرح زیر است

بسته آب لیمو تکی مهر و موم شده از سه طرف: بسته های مربعی مهر و موم شده از یک طرف و سه طرف.

بسته بندی آبلیمو یک نفره از چهار طرف: این دستگاه بسته را از چهار طرف می دوزد. همچنین در بیشتر موارد می توان از آن برای بسته بندی محصولات پودری استفاده کرد.

بسته های تکی آب لیمو به راحتی به صورت بسته مدادی باز می شوند: بسته بندی با کیفیت یا تک سر یا چند سر است. این بسته ها نیز به راحتی باز می شوند.

 

انواع آبلیمو و آبغوره صادراتی

 

آب پرتقال برای خلق و خوی این روزها مفید است! بسیاری از رستوران ها و فست فودها اغلب از آن به عنوان چاشنی استفاده می کنند، برخی روز را با آب گرم و لیمو یا صبحانه شروع می کنند.

بدون شک لیمو و آب آن برای افزودن طعم و مزه به غذا و نوشیدنی ایجاد شده است. اما فایده این نعمت خوشمزه چیست؟ آب لیمو اغلب به عنوان طعم دهنده در زمینه های طب سنتی و همچنین برای سلامتی و زیبایی استفاده می شود.برای اطلاع از شرایط و خدمات ترخیصکار محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

خواص آبلیمو در طب سنتی: منبع خوبی از ویتامین C است. مرکباتی مانند لیمو سرشار از ویتامین C هستند. اگرچه لیمو در فهرست مرکبات حاوی این ویتامین جایگاه بالایی ندارد. اما این به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل می کند و از سلول های بدن در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند.

نتیجه بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن است. با وجود این، این ویتامین پرکار نقش مهمی در جذب آهن و تشکیل هورمون ها و کلاژن در بدن دارد. تنها چیزی که باید به آن توجه کرد میزان مصرف است. زیرا زیاده روی در مصرف آن عوارضی ایجاد می کند و باعث افزایش آب بدن و رفع تشنگی می شود.

بدن انسان به آب زیادی نیاز دارد. بنابراین باید به نوشیدن یا نوشیدن آب کافی هر روز توجه کنید. در عین حال، برای رفع نیاز بدن انسان به آب، نه تنها می توان طعم آب را دوست داشت، بلکه می توان در نوشیدن نیز به دنبال تنوع بود; بنابراین نوشیدنی تهیه شده با آبلیمو می تواند برای آنها مفید باشد.

طبق اعلام موسسه پزشکی، مصرف روزانه آب باید به گونه ای باشد که زنان حداقل 91 اونس و مردان حداقل 125 اونس دریافت کنند، این میزان مصرف آب شامل غذا و آب آشامیدنی می شود.

از سنگ کلیه جلوگیری می کند. لیمو حاوی اسید سیتریک است. این ماده حاوی ترکیبی به نام سیترات است که ادرار را اسیدی تر می کند. این روش ها از تشکیل سنگ در کلیه ها جلوگیری می کند و سنگ های کوچک ممکن است بشکنند.

بنیاد ملی کلیه، ترکیب 4 اونس آب لیمو غلیظ را با آب به عنوان مکمل غذایی و سایر داروها برای جلوگیری از سنگ کلیه توصیه می کند. به هضم غذا کمک می کند و به هضم سالم کمک می کند.

اسید سیتریک موجود در لیمو معده را برای تولید اسیدهای قوی تحریک می کند. این مایع گوارشی می تواند بیشتر غذا را در معده تجزیه و هضم کند.برای اطلاع از شرایط و خدمات ترخیصکار مواد غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

ویژگی های آبلیمو در زیبایی: می تواند برای کاهش وزن موثر باشد. نوشیدن آب و مایعات قبل از غذا به عنوان یک استراتژی کاهش وزن استفاده می شود. بنابراین نوشیدن آبلیمو اگرچه طعم و انرژی خاصی دارد اما میتواند انتخاب خوبی برای اجرای این راهکار باشد.

یکی از مهمترین اهدافی که تمامی تولید کنندگان برای آبلیمو و آبغوره صادراتی به دنبال ان هستند بالابردن تولید و عرضه آبلیمو و آبغوره صادراتی می باشد. استفاده از طراحی های خلاقانه و رنگ های متناسب با آبلیمو و آبغوره صادراتی می تواند در میزان جذب مشتری بسیار تاثیر گذار باشد. با این کار می تواند برند مورد نظر را نه تنها در کشور بلکه در دنیا بهتر معرفی کرد. 

 

سفارش آبلیمو و آبغوره صادراتی

 

مصرف کنندگان هنگام خرید آبلیمو و آبغوره صادراتی باید به نکات ظریفی برای شناخت، انتخاب و خرید محصولات باکیفیت توجه کنند.

آبلیمو و آبغوره صادراتی توسط برندهای زیادی به فروش می رسند. برخی از برندها به ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک معروف هستند و بر این اساس بهتر است مشتریان و مصرف کنندگان این برندها را انتخاب کنند.

آبلیمو و آبغوره صادراتی در بسته بندی شیشه ای و شفاف و در اوزان مختلف به فروش می رسند. بسته بندی این محصولات دارای مشخصات کامل شامل آدرس کارخانه، برند استاندارد و سیب سلامت و همچنین تاریخ ساخت و تاریخ انقضای محصول می باشد.

هیچ ماده ممنوعه ای برای تولید آبلیمو و آبغوره صادراتی با کیفیت بالا استفاده نشده است. این محصولات دارای رایحه لیمو و طعمی شیرین و معطر می باشد. در واقع طعم ترش این محصولات مطبوع است و نه ناخوشایند.

آبلیمو و آبغوره صادراتی به دلیل گرم شدن و حذف اکسیژن ماندگاری بالایی دارد و به راحتی تیره و کدر نمی شوند. همیشه روشن و رنگارنگ به نظر می رسد اما به دلیل طبیعی بودن این محصولات در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ داده و تیره می شوند.

آبلیمو و آبغوره صادراتی اصل و مرغوب ایرانی توسط بهترین برندهای باکیفیت تولید می شود و این محصولات به کشورهای مختلف صادر می شود. این محصولات به دلیل ارزش غذایی بالا و کیفیت عالی مورد علاقه مصرف کنندگان خارجی قرار گرفته و آبلیمو و آبغوره صادراتی آن نیز سود خوبی برای تولیدکنندگان این محصول به همراه دارد.

آبلیمو و آبغوره صادراتی تولیدی کشورمان به بازار کشورهای مختلف صادر می شود. با وجود کیفیت خوب، توانسته در بهترین بازار باقی بماند و از جمله کشورهایی که آبلیمو و آبغوره صادراتی را خریداری میکنند، روسیه است که می خواهد این محصولات را با کیفیت خوب و بسته بندی مناسب خریداری کنند. محصولات وارداتی باید طبق مقررات واردات کشور سالم و طبیعی باشند.

این محصولات به کشورهای امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، آذربایجان و سایر کشورها نیز صادر می شود و به دلیل طعم خوب، طبیعی بودن و ارزش غذایی بالا در بسیاری از کشورها مورد استقبال قرار گرفته است.

همچنین آبلیمو و آبغوره صادراتی اگرچه کیفیت خوبی دارد اما با قیمتی مناسب و ارزان در بازارهای کشورهای مختلف به فروش می رسند.آبلیمو و آبغوره صادراتی در بسته بندی مناسب و باکیفیت در اوزان مختلف تولید و عرضه می شوند.

این محصول ماندگاری بالایی دارد، خراب نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد. این محصول طبیعی بوده و به دلیل کیفیت بالای خود مطابق با قوانین واردات کشورهای مختلف می باشد.برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

آبلیمو و آبغوره صادراتی درجه یک 

 

 یکی از کاربردهای  آبلیمو و آبغوره صادراتی ،آب لیمو صادراتی درجه یک معمولاً دارای پوست زرد مایل به سبز و صاف است که معمولاً از آن برای تهیه آب میوه (رنده کردن پوست لیمو) استفاده می شود. آبلیمو طعمی اسیدی، شیرین یا ترش دارد و طعم چشمه های گچالی در آن یافت می شود.

 

ویژگی های آبلیموی صادراتی

جوانسازی پوست: آب لیمو صادراتی درجه یک به عنوان یک عامل ضد پیری طبیعی عمل می کند و پوست شما را شاداب تر و شاداب تر نشان می دهد.

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند: آب لیمو حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است که سیستم ایمنی را تقویت می کند و از بیماری های خاص پیشگیری می کند.

حفظ سلامت قلب. مصرف منظم آب لیمو می تواند به حفظ سلامت قلب و کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

کنترل چاقی: استفاده از آب لیمو صادراتی درجه یک می تواند به عنوان یک ماده کم کالری در رژیم غذایی چاقی کمک کند و به کنترل وزن کمک کند.برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

استفاده از آب لیموی صادراتی

 

 یکی ازموارد آبلیمو و آبغوره صادراتی ،آب لیموی وارداتی عصاره مایع لیمو است که در دسرها و نوشیدنی های الکلی استفاده می شود. آب لیموی خارجی اسیدی، شیرین و ترش است و از پوست صاف زرد مایل به سبز درخت لیمو برای تهیه پوست لیمو در دسرها و غذاها استفاده می شود.

یکی از مهمترین کاربردهای آبلیمو و آبغوره صادراتی ، آبلیموی صادراتی درجه یک در آشپزی است. همانطور که در بالا ذکر شد، پوست لیمو معمولا برای استخراج زیستی استفاده می شود و آن را به عنوان طعم دهنده و اسیدی کننده به غذاها اضافه می کند.

همچنین از یکی ازموارد آبلیمو و آبغوره صادراتی، آب لیموی صادراتی درجه یک می توان به عنوان طعم دهنده برای نوشیدنی ها استفاده کرد. به عنوان مثال در تهیه نوشیدنی های تهیه شده از آب لیموی صادراتی می توان از آن برای افزایش طعم و اسیدیته نوشیدنی استفاده کرد.

جدا از مصارف آشپزی، آبلیموی صادراتی در صنعت سلامت نیز جایگاهی دارد. به عنوان مثال، از این عصاره می توان در ساخت صابون، شامپو، کرم ضد عفونی کننده و سایر محصولات استفاده کرد. آب لیموی صادراتی دارای خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده است که آن را در صنعت بهداشت و درمان بسیار محبوب کرده است.

آب لیموی صادراتی درجه یک به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود برای نگهداری مواد غذایی نیز ایده آل است. اسید سیتریک موجود در آب لیموی صادراتی می تواند اکسیداسیون مواد غذایی را کاهش داده و طعم و عطر طبیعی آنها را حفظ کند.

بنابراین افزودن آبلیموی صادراتی  درجه یک به مواد غذایی مانند کمپوت، مربا و میوه های خشک باعث افزایش ماندگاری و کیفیت آنها می شود.برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید

به طور کلی استفاده از آبلیمو و آبغوره صادراتی در پخت و پز، مراقبت های بهداشتی و نگهداری مواد غذایی به دلیل داشتن خواص معطر، ضدعفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی بسیار حائز اهمیت است. این عصاره در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و نقش مهمی در بهبود کیفیت، ماندگاری و طعم محصولات دارد. 

از جمله دلایل کاهش صادرات آبلیموی خالص می توان به موارد زیر اشاره کرد

شوک ارزی و پیامدهای آن: یکی از مهم ترین عوامل مؤثر بر تجارت خارجی، نوسانات نرخ ارز است که بر متغیرهای اقتصادی تاثیر می گذارد. صادرات نفت یکی از مهم ترین متغیرهایی است که نوسانات نرخ ارز را تحت تاثیر قرار می دهد. به دلیل کاهش ذخایر ارزی، تشدید محدودیت ها و بیماری کرونا، صادرات کاهش یافته است.

ساماندهی حواله های بانکی در چرخه اقتصاد باعث شده بسیاری از صادرکنندگان آبلیمو و آبغوره صادراتی خود را به تعویق بیندازند و منتظر تثبیت مقررات ارزی و بازگشت ثبات در بازار ارز باشند. علاوه بر این، اثرات منفی تورم داخلی بیش از اثرات مثبت افزایش قیمت ها بر رشد صادرات داخلی بوده است.

همه گیر کرونا: با توجه به بسته شدن موقت مرزها به دلیل ویروس کرونا و هشدار بسیاری از کشورها مبنی بر خرید محصولات غذایی وارداتی با رعایت استانداردهای غذایی خاص، آبلیمو و آبغوره صادراتی و بسیاری دیگر از محصولات غذایی کاهش یافته است.

کاهش تولید: خشکسالی‌های سال‌های اخیر باعث کاهش تولید لیموترش و بسیاری از محصولات کشاورزی و باغی شده و در نتیجه کاهش تولید آبلیمو و تمایل به کاهش صادرات برای صادرات را به دنبال داشته است.

به کشورهای همسایه اولاً کارت بازرگانی برای صادر کنندگانی که به صورت غیر مستقیم و با کمک شرکت های واسط نیازی به کارت بازرگانی ندارند، اجباری است.برای اطلاع از شراط صادرات مواد غذایی به افغانستان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

بنابراین باید مشتریان خارجی برای آبلیمو و آبغوره صادراتی پیدا کرد و برای این منظور صادرکنندگان باید بتوانند وارد کنندگان آبلیمو و آبغوره صادراتی را بیابند و برای این منظور می توانند با تحقیق در وب سایت ها و جستجو در اینترنت و همکاری با کشوری که محصول مورد نیاز است بیابند.