بسته بندی صادراتی زعفران ( بسته بندی های زعفران برای صادرات )

در رابطه با بسته بندی صادراتی زعفران باید گفت که زعفران یکی از لاکچری ترین محصولات سنتی ایران می باشد که در بسته بندی صادراتی زعفران شیک به اقصی نقاط جهان صادر می شود. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد بسته بندی های زعفران برای صادرات یا بسته بندی صادراتی زعفران  وجود دارد، زیبایی ظاهری این بسته بندی ها می باشد. زعفران به خودی خود محصولی خوش عطر و رنگ و پر خاصیت و البته کمیاب می باشد. بیراه نیست که نام دیگر این ماده غذایی را طلای سرخ نهاده اند.

اما بسیاری از خریداران به ویژه خریداران خارجی اطلاعی در مورد معطر بودن و طعم فوق العاده زعفران ندارند. در نتیجه بسیار مهم است که بسته بندی صادراتی زعفران یا بسته بندی های زعفران برای صادرات دارای ظاهری زیبا و پر زرق و برق باشد. چرا که خریداران در وهله نخست به ظاهر و بسته بندی مواد غذایی  به خصوص بسته بندی صادراتی زعفران نگاه می کنند. به ویژه اگر محصولی خاص و متفاوت از نوع وارداتی باشد.

برای اطلاع از شرایط و خدمات بسته بندی صادراتی سبزی خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

صادرات

انواع بسته بندی های زعفران برای صادرات دارای تنوع بالایی در شکل ظاهری هستند. انواع بسته بندی صادراتی زعفران می توانند از نوع شیشه ای، فلزی، پلاستیکی، قوطی، جعبه ای و یا چوبی باشند. از آنجایی که زعفران یکی از محصولات سنتی ایرانی می باشد و ریشه در این مرز و بوم دارد، بهتر است که بسته بندی های زعفران برای صادرات یا بسته بندی صادراتی زعفران  دارای جلوه ای از اصالت و صلابت ایرانی باشند. استفاده از طرح های سنتی، طرح های بته جقه دار، طرح های اسلیمی و ایرانی می تواند جلوه ای منحصر به فرد و خاص به این محصول کمیاب و قیمتی ببخشد.

صادرات

بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات

آیا شما یکی از تولید کنندگان زعفران در ایران هستید و می خواهید این طلای سرخ و قیمتی را به سایر کشورها صادر کنید؟ از قوانین صادرات زعفران خبر دارید؟ می دانید که بهترین بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات چه نوع بسته بندی است؟ اگر اطلاعی در این باره ندارید احتمال اینکه صادرات شما با شکست مواجه شود زیاد است.

پس ریسک نکنید و قبل از صادرات در مورد بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات به خوبی تحقیق کنید. زعفران محصولی فوق العاده حساس به رطوبت، نور و دما می باشد و به دلیل ارزشمند بودن آن، باید حساسیت ویژه ای روی بسته بندی های آماده سازی شده اعمال گردد. 

برای اطلاع از شراط و خدمات انبار محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

بهترین بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات، نوعی از بسته بندی می باشد که تاب و توان حمل شدن در مسیری طولانی را داشته باشد. ممکن است شما قصد داشته باشید زعفران را به کانادا صادر کنید یا به امارات، آن را به وسیله کشتی صادر کنید یا به صورت هوایی، یک هفته در انبار نگهداری کنید یا یک ماه، به کشوری سردسیر صادر کنید یا کشوری گرمسیر با آب و هوای شرجی.

 تمام این موارد می تواند در انتخاب بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات یا بسته بندی صادراتی زعفران به شما کمک کند. بهترین بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات، نوعی از بسته بندی صادراتی زعفران است که امکان نفوذ رطوبت، نم، حرارت و نور خورشید به آن وجود نداشته باشد.

محتوای درون بسته بندی صادراتی زعفران باید از هر گونه گرد و خاک، حشره، رطوبت و غبار محافظت شود. در نتیجه بسیار مهم است که از بسته بندی صادراتی زعفران مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و غبار استفاده شود. این بسته بندی صادراتی زعفران باید به گونه ای باشند که زعفران درون بسته بندی به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار نگیرد.

برای اطلاع از شرایط و خدمات ترخیصکار محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

در رابطه با بسته بندی صادراتی زعفران باید گفت توجه به اصول بهداشتی و اصولی که منجر به حفظ کیفیت و مرغوبیت زعفران می شود در کنار توجه به نکات مربوط به زیبایی شناسی بسته بندی کمک می کند تا بتوانید بهترین بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات را انتخاب کنید. بسیار مهم است که بسته بندی صادراتی زعفران دارای ظاهری شیک، چشم نواز و جذاب باشند.

به ویژه برای مخاطبانی که آشنایی کافی با زعفران ندارند، این ظاهر بسته بندی است که آن ها را به سمت این محصول جذب می کند. زعفران محصولی لاکچری و گرانبها می باشد و ارزنده آن است که در بسته بندی هایی با وقار و زیبا قرار داده شود.

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید

بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات، باید در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشد. این بسته بندی ها قرار است مسافتی طولانی را در سیستم های مختلف حمل و نقل طی کنند و دائما مورد جابجای قرار گیرند. بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات باید به گونه ای باشد که در طی جابجایی ها دچار خوردگی، زدگی، فرو رفتگی و پارگی و شکستگی نشود. توصیه می کنیم که برای انتخاب بهترین بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات، از مجموعه های خلاق و فعال در این زمینه کمک بگیرید. مجموعه پایا یکی از بهترین مجموعه های طراح بسته بندی زعفران مناسب برای صادرات می باشد و در این حوزه آماده خدمت رسانی به شماست.

لیست شرکت های بسته بندی زعفران صادراتی

اگر جزو تولید کنندگان زعفران هستید و قصد صادرات این محصول را دارید باشد شناخت خوبی از لیست شرکت های بسته بندی زعفران صادراتی داشته باشید. شرکت های زیادی در ایران در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

برای اطلاع از خدمات صادرات مواد غذایی به ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید

از جمله این شرکت ها می توان به مجموعه بدیع، مجموعه جهان زعفران، مجموعه بهرامن، مجموعه آرین، مجموعه سحرخیز و مجموعه پایا اشاره کرد. مجموعه پایا یکی از بهترین مجموعه هایی است که در لیست شرکت های بسته بندی زعفران صادراتی به آن برخورد خواهید کرد. اگر به دنبال بسته بندی های رقابتی، اقتصادی، لاکچری و در عین حال استاندارد و بهداشتی هستید، بی شک مجموعه پایا بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود.

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران

انواع بسته بندی زعفران برای صادرات

اگر می خواهید بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطبان و خریداران زعفران در بازارهای بین المللی اعمال کنید لازم است که با انواع بسته بندی زعفران برای صادرات  و انواع بسته بندی صادراتی زعفران آشنایی داشته باشید. در نتیجه می توانید بهترین نوع بسته بندی را خریداری کنید. اما این بسته بندی ها شامل چه انواعی می شوند؟

به طور کلی انواع بسته بندی زعفران برای صادرات یا بسته بندی صادراتی زعفران را می توان شامل بسته بندی های کریستالی، بسته بندی های چوبی مناسب برای بسته بندی صادراتی زعفران ، بسته بندی های فلزی مناسب بسته بندی صادراتی زعفران ، بسته بندی های کاغذی و بسته بندی های جعبه ای  مناسب بسته بندی صادراتی زعفران می شود. اما هر کدام از انواع بسته بندی زعفران برای صادرات چه مزایا و برتری هایی نسبت به یکدیگر دارند؟

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • بسته بندی پلاستیک فشرده یا پلی کریستال

بسته بندی های پلی کریستال در بین بسته بندی صادراتی زعفران در واقع بسته بندی های شفاف و زیبایی از جنس پلاستیک فشرده هستند که درخشندگی و سرخ رنگی زعفران درون آن ها دوچندان می شود. یکی از مزایای فوق العاده این ظروف این است که جذابیت بصری زیادی دارند و می توان رنگ سرخ و درخشش زعفران را به چشم دید.

ظروف پلی کریستال در برابر ظروف شیشه ای دارای قیمت اقتصادی و وزن سبک تری می باشند و به دلیل ظاهر شفاف و براقی که در بین بسته بندی صادراتی زعفران دارند مورد محبوبیت هستند. یکی از خوبی های ظروف پلی کریستال برای بسته بندی زعفران صادراتی یا بسته بندی صادراتی زعفران این است که این بسته بندی ها در بین بسته بندی صادراتی زعفران مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکنندگی دارند و جابجایی آن ها راحت است. با این حال عبور نور از بسته بندی های شیشه ای می تواند یک معضل غیر قابل انکار محسوب شود.

  • بسته بندی شیشه ای

ظروف شیشه ای بسته بندی صادراتی زعفران نیز محبوبیت بالایی برای بسته بندی زعفران صادراتی دارند با این حال احتمال شکنندگی آن ها بالاست، وزن بیشتری دارند و قیمت آن ها نیز بالاتر است. اما از لحاظ جلوه شیک و لاکچری در سطح بالاتری نسبت به ظروف پلی کریستال قرار دارند.

  • بسته بندی فلزی

نوع دیگری از انواع بسته بندی زعفران برای صادرات، بسته بندی صادراتی زعفران فلزی هستند که عمدتا منقش به نقوش ایرانی و سنتی شده اند؛ همچون ختم، گل و مرغ و طرح های بته جقه. رنگ و بوی اصالت زعفران را می توان از این بسته بندی ها شنید. ظاهر بسته بندی های فلزی در بین بسته بندی صادراتی زعفران معمولا با طرح های سنتی و ایرانی دیزاین می شود و جلوه خاصی به این بسته بندی ها می بخشد. بنابراین خریدارانی که عاشق فرهنگ و سنت های شرقی هستند بی شک به سمت خرید این نوع از انواع بسته بندی زعفران برای صادرات یا بسته بندی صادراتی زعفران کشیده می شوند.

خوبی بسته بندی های فلزی  از بین بسته بندی صادراتی زعفران این است که از محتوای داخل بسته بندی در برابر نفوذ رطوبت و غبار محافظت می شود و بسته بندی ها نیز در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند. بهداشتی بودن، قابلیت حمل ساده، جلوه فوق العاده شیک و ایرانی و تنوع بالا همگی از مزایای این نوع بسته بندی می باشد. با این حال ممکن است برخی خریداران به دلیل عدم امکان رویت کردن محتوای بسته بندی در خرید آن کمی دچار شک و تردید شوند. لازم به ذکر است که ظروف فلزی معمولا قیمت بالایی دارند.

برای اطلاع از صادرات مواد غذایی به عمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

  • بسته بندی چوبی معرق کاری شده

بسته بندی های چوبی در بین بسته بندی صادراتی زعفران یکی از فوق العاده ترین انواع بسته بندی زعفران برای صادرات می باشد. این بسته بندی ها دارای معرق کاری، نقوش ایرانی و ظاهری فوق العاده زیبا می باشد. اصالت ایرانی را می توان در این جعبه های چوبی به نمایش گذاشت. شما می توانید نام برندتان را به زیبایی روی این بسته بندی ها حک کنید و پیام آور اصالت کشور عزیزمان ایران باشید.

  • بسته بندی مخملی درجه یک

اگر تصور می کنید لاکچری ترین انواع بسته بندی زعفران برای صادرات، بسته های چوبی و فلزی هستند پس هنوز با پک های مخملی آشنا نشده اید. این پک ها فوق العاده زیبا و خاص هستند و مخصوص مشتریان ویژه می باشند. در این پک ها معمولا یک هاون و یک کاسه سنتی از جنس مس با طراحی قلم کاری شده و زیبا قرار می دهند اصالت و زیبایی را به شکل تمام عیار به رخ خریداران خارجی بکشند. شما می توانید از این نوع بسته بندی ها استفاده کنید و در بین رقبا پیشتاز شوید.

  • بسته بندی پاکتی

نوع دیگری از انواع بسته بندی زعفران برای صادرات یا بسته بندی صادراتی زعفران ، پاکت های کاغذی می باشد که زعفران را درون آن ها بسته بندی می کنند. یکی از خوبی های پاکت کاغذی برای بسته بندی زعفران در این است که این بسته بندی ها امکان ایده پردازی و خلاقیت زیادی به طراحان می دهند. می توان بسته بندی های خلاقانه و زیبایی به کمک پاکت های مقوایی تولید کرد. علاوه بر این درج اطلاعات و لیبل زنی روی این بسته بندی ها به مراتب راحت تر است.

برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

اقتصادی ترین نوع از انواع بسته بندی زعفران برای صادرات، پاکت های کاغذی و مقوایی  هستند. پاکت های لمینیت و ترسبافون و سلفون صدفی نیز جزو انواع بسته بندی صادراتی زعفران پاکتی محسوب می شود که بیشتر برای فروش در بازار داخل توصیه می شود. با این حال منعی برای صادرات آن ها وجود ندارد.

بسته بندی زعفران برای صادرات

زعفران نماد فرهنگ ایران است اما بسته بندی صادراتی زعفران چگونه است . محصولی پر زرق و برق، معطر، خوش رنگ و گرانبها که می تواند به عنوان بهترین نماد از اصالت ایران معرفی شود. بنابراین نمی توان در مورد بسته بندی زعفران برای صادرات  یا بسته بندی صادراتی زعفران بی توجه بود. بسته بندی صادراتی زعفران قرار است نماینده و معرف کشور عزیزمان ایران در عرصه بین الملل باشد. در نتیجه باید از بسته بندی های شیک، زیبا، با وقار و درخور این محصول لاکچری استفاده کرد.

برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به نیوزلند  با کارشناسان ما تماس بگیرید

بسیار مهم است که بسته بندی زعفران برای صادرات که انتخاب می کنید توانایی رقابت در عرصه جهانی را داشته باشد. وجود تنوع و توجه به سلیقه مخاطبان و خریدارانی که سمت خرید چنین محصولی می آیند می تواند نتیجه درخشانی داشته باشد. توصیه می کنیم که برای انتخاب بسته بندی زعفران برای صادرات از مجموعه های خبره و حرفه ای کمک بگیرید. مجموعه پایا با دارا بودن تیمی قوی متشکل از طراحان حرفه ای، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این راستا می باشد.

بسته بندی های صادراتی زعفران

آیا بسته بندی های صادراتی زعفران یا بسته بندی صادراتی زعفران که به کشورهای مختلف صادر می شوند همگی دارای یک شکل و ظاهر خاص هستند؟ آیا همه بسته بندی صادراتی زعفران دارای استانداردهای مشابه می باشند؟ آیا همه بسته بندی صادراتی زعفران در یک چارچوب خاص تولید می شوند؟ قطعا خیر. هر کشور دارای الزامات و استانداردهای خاص خود می باشد و جداز این مورد، دارای فرهنگ و پیش زمینه ذائقه ای مختص به خود است.

در نتیجه نمی توان بسته بندی های صادراتی زعفران یا بسته بندی صادراتی زعفران به کشورهای مختلف را یکسان انتخاب نمود. بسیار مهم است که بسته بندی های صادراتی زعفران مطابق با فرهنگ و سلیقه مردم آن کشور باشد. بسته بندی صادراتی زعفران باید تاثیر مستقیم و مثبت روی خریداران آن کشور داشته باشند.

برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

در نتیجه بسیار مهم است که قبل از انتخاب بسته بندی صادراتی زعفران ، مطالعات دقیقی روی فرهنگ خریداران، سلیقه خریداران، سطح درآمد خریداران، شرایط آب و هوایی آن کشور و رقبای فعال در بازار صورت گیرد. تمامی این موارد در مجموعه پایا مورد پایش دقیق و حرفه ای قرار خواهند گرفت.

قیمت خرید بسته بندی زعفران صادراتی

به نظر شما قیمت خرید بسته بندی زعفران صادراتی یا بسته بندی صادراتی زعفران چقدر است؟ این احتمالا سوالی است که شما از ما می پرسید پس به دنبال جواب آن هستید. در پاسخ باید بگوییم که قیمت خرید بسته بندی زعفران صادراتی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بسته بندی صادراتی زعفران دارای انواع مختلفی چون چوبی، فلزی، شیشه ای، پلی کریستال و پاکتی و مخملی می باشد. طبیعی است که هر کدام از این متریال ها قیمت متفاوتی داشته باشند. در نتیجه قیمت خرید بسته بندی زعفران صادراتی به طور مستقیم به جنس بسته بندی بستگی دارد.

برای اطلاع از شرایط صادرات محصولات سوپرمارکتی  با کارشناسان ما تماس بگیرید

عوامل متفاوتی چون سبک طراحی بسته بندی، محتویات درون بسته بندی (مانند قوری و هاون)، ابعاد بسته بندی، میزان مقاومت بسته بندی در برابر ضربه، شیک بودن بسته بندی، مقاومت بسته بندی صادراتی زعفران در برابر نفوذ نور و رطوبت، تعداد سفارش دهی ، بهداشتی بودن بسته بندی صادراتی زعفران و میزان لاکچری بودن بسته بندی صادراتی زعفران همگی در قیمت خرید بسته بندی صادراتی زعفران تاثیر دارند. شما می توانید برای اطلاع از این قیمت با کارشناسان ما در پایا تماس حاصل نمایید.

بسته بندی پر سود زعفران برای صادرات

کدام تولید کننده ای را می شناسید که به دنبال بسته بندی پر سود زعفران برای صادرات نباشد؟ بی شک تمام مجموعه ها می خواهند بسته بندی های پر سود ارائه دهند. اما بسته بندی پر سود زعفران برای صادرات شامل چه ویژگی هایی می شود؟ این بسته بندی ها باید متناسب با بودجه خریداران باشد.

بنابراین نباید بی جهت باعث بالا رفتن قیمت محصول نهایی شود. در نتیجه داشتن توجیه اقتصادی نکته مهمی است که باید در انتخاب بسته بندی پر سود زعفران برای صادرات به آن توجه شود. بسته بندی پر سود زعفران برای صادرات دارای ظاهری لاکچری، مشتری پسند، مقاوم در برابر نفوذ رطوبت، رقابتی، زیبا، اصیل و مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد.

برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به کانادا  با کارشناسان ما تماس بگیرید

در رابطه با بسته بندی صادراتی زعفران بهداشتی بودن و در بر داشتن نمادی از اصالت و فرهنگ ایرانی را نیز می توان از ویژگی های بهترین بسته بندی پر سود زعفران برای صادرات دانست. بسته بندی صادراتی زعفران باید مورد توجه خریداران قرار گیرد و در یک نگاه باعث ایجاد شوق و تمایل در خریداران گردد. در نتیجه داشتن دیزاین جذاب و نوآورانه در بین بسته بندی صادراتی زعفران را می توان از ویژگی های این بسته بندی دانست.

طرح بسته بندی زعفران صادراتی

طرح بسته بندی زعفران صادراتی باید دارای ظاهری خوش رنگ و لعاب باشد؛ ظاهری شبیه به محتوی این بسته بندی ها. پر زرق و برق و چشم نواز. در واقع ظاهر بسته بندی های زعفران برای صادرات باید بیانگر کیفیت محتوای درون این بسته بندی ها باشد.

برای اطلاع از صادرات مواد غذایی به استرالیا  با کارشناسان ما تماس بگیرید

استفاده از بسته بندی صادراتی زعفران بی کیفیت و معمولی بی شک توی ذوق خریداران می زند و شوق آن ها را برای خرید کور می کند. در نتیجه بسیار مهم است که طرح بسته بندی زعفران صادراتی یا بسته بندی صادراتی زعفران از جلوه ای زیبا، دیزاین شیک و ظاهر لاکچری بهره مند باشند. شما می توانید برای خریداری نمودن بسته بندی صادراتی زعفران با کارشناسان ما در پایا تماس حاصل نمایید.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.