ترخیص کار مواد غذایی 

یکی از سخت گیرترین ارگان های قانونی در هر کشور گمرک و ترخیص کار مواد غذایی است. تشریفات گمرکی معمولا تشریفاتی پیچیده ، وقت گیر و تخصصی  به خصوص در بخش ترخیص کار مواد غذایی می باشد بنابراین ورود کردن به این تشریفات نیاز به دانش، مهارت و تجربه بالایی دارد.

دلیل این امر پر واضح است ؛ پاشنه آشیل اقتصاد هر کشور به ویژه در امر صادرات و واردات روی گمرکات و موارد مربوط به ترخیص کار مواد غذایی می چرخد و اگر در این بین جلوی مبادلات غیر قانونی گرفته نشود ممکن است ضربه بزرگی به بدنه اقتصاد کشور وارد شود.

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ترخیص کار مواد غذایی  پایا مجموعه ای متخصص و خبره در امر ترخیص مواد غذایی می باشد که به تاجران و فعالان عرصه صادرات کمک می کند تا روند صادرات مواد غذایی را با موفقیت به اتمام برسانند و روند ترخیص کار مواد غذایی راحت تر صورت پذیرد.

صادرات

اما چرا می گوییم به اتمام؟ زیرا که ترخیص کالا و نیاز به ترخیص کار مواد غذایی  آخرین و مرحله و گام پایانی از روند صادرات مواد غذایی می باشد و بعد از آن نوبت به ترانزیت، انبار و حمل کالا می رسد که به سرعت انجام خواهند شد.

ترخیص کار مواد غذایی باید مجموعه ای امانتدار ، صادق، وقت شناس، خبره و مشرف به قوانین گمرکی باشد. بهره مندی از پروانه های بهداشتی توسط ترخیص کار مواد غذایی  ، در دست داشتن برگه های ثبت سفارش برای ترخیص کار مواد غذایی ، در دست داشتن پیش فاکتورهای مربوط به محصولات، ارائه نمونه کالا، ارائه مجوز بازرگانی، گواهی بهداشت، مجوز وزارت بازرگانی و برگه آنالیز کالا از جمله مدارکی است که ترخیص کار مواد غذایی باید برای درخواست مجوز ترخیص ارائه دهد.

برای اطلاع از شراط صادرات مواد غذایی به افغانستان با کارشناسان ما تماس بگیرید

مطمئنا دریافت و ارائه تمامی این مدارک و اسناد به ارگان های مربوطه می تواند وقت گیر و پر دردسر باشد و نیاز به ترخیص کار مواد غذایی پیدا شود. به همین دلیل توصیه داریم که از یک ترخیص کار مواد غذایی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

ترخیص کار مواد غذایی به الزامات گمرکی اشراف کافی باید داشته باشد. به عنوان مثال ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بدون هیچ نقصی توسط ترخیص کار مواد غذایی  انجام شود. اطلاعاتی که در ثبت سفارش درج می شوند چنانچه دارای نقص و ایراد باشند، ترخیص کالا مردود خواهد شد.

چنانچه ترخیص کار مواد غذایی رزومه ای قوی در زمینه ترخیص و تشریفات گمرکی داشته باشد بی شک احتمال قرار گرفتن کالاهای صادراتی در مسیر سبز نیز بیشتر خواهد بود. در این شرایط هدایت کالای صادراتی به سمت خروجی و بارگیری و ترخیص چندان پیچیده و وقت گیر نخواهد بود.

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ترخیص کار مواد غذایی صرفا به ترخیص مواد غذایی صادراتی نمی پردازد. شما می توانید از این مجموعه توقع خدماتی ماند مشاوره در امر صادرات و واردات توسط ترخیص کار مواد غذایی ، بازارسنجی توسط ترخیص کار مواد غذایی ، تحقیقات بازار توسط ترخیص کار مواد غذایی ، قیمت گذاری محصول توسط ترخیص کار مواد غذایی ، تحلیل رقبای خارجی و تحویل مرسوله به انبار را نیز در استفاده از خدمات ترخیص کار مواد غذایی داشته باشید.

بارهای صادراتی و وارداتی شما بدون اینکه متوجه کوچکترین خراش شوند به مقصد خواهند رسید. کافیست در انتخاب ترخیص کار مواد غذایی دقت عمل به خرج دهید.

صادرات

ترخیصکار مواد غذایی

ترخیصکار مواد غذایی دارای کارت بازرگانی معتبر می باشد. ترخیصکار مواد غذایی پایا با بهره مندی از یک تیم قوی و خبره در زمینه صادرات مواد غذایی و ترخیص مواد غذایی، تمامی امور مربوط به گمرک را برای شما انجام خواهد داد.

رد شدن ثبت سفارش موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد. این چالش می تواند منجر به ایجاد سابقه تیره و تار برای شما در گمرک شود وفعالیت های بعدی شما را تحت تاثیر قرار دهد پس بهتراز با استفاده از تجربه ترخیصکار مواد غذایی در این مسیر قدم بگذارید. قرار گرفتن زیر ذره بین ماموران گمرک اصلا خوشایند نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم از همین ابتدای امر به دنبال یک ترخیصکار مواد غذایی حرفه ای باشید.

اظهار کالا به گمرک، اخذ مجوزهای بهداشتی، اخذ مجوزهای قانونی و پیگری روند ترخیص کالا تا انتها توسط ترخیصکار مواد غذایی انجام می شود. کمک گرفتن از چنین مجموعه ای منجر به سرعت گرفتن روند پر دردسر ترخیص کالا می شود که در نوبه خود نوعی موهبت است.

ترخیصکار مواد غذایی دائما ار قوانین صادرات و ترخیص که در حال تغییر هستند خبر دارد.

تغییراتی که ممکن است شما روح تان هم از آن ها خبر نداشته باشد سریعا مورد رصد این مجموعه ترخیصکار مواد غذایی پایا قرار خواهد گرفت. شناخت دقیق محدودیت ها توسط ترخیصکار مواد غذایی ، فرصت ها، افزایش پویایی کسب و کار و تحلیل دقیق شرایط همگی از مزایای بهره گیری از خدمات ترخیصکار مواد غذایی می باشد.

از جمله مهمترین خدماتی که ترخیصکار مواد غذایی ارائه می دهد می توان به خدمات انتقال ارز  توسط ترخیصکار مواد غذایی ، تشریفات گمرکی توسط ترخیصکار مواد غذایی ، ثبت سفارش، وارد کردن اطلاعات پروفرما، تنظیم اظهارنامه ترخیص کالا توسط ترخیصکار مواد غذایی ، پرداخت هزینه های مالیات و عوارض، اخذ مجوزهای قانونی و بهداشتی و حمل و نقل و ترانزیت و بارگیری اشاره کرد.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به امارات  با کارشناسان ما تماس بگیرید

تمامی امور حقوقی از صفر تا صد توسط ترخیصکار مواد غذایی پیگیری خواهند شد. این مجموعه ترخیصکار مواد غذایی پایا موظف است در کمیسیونهای تجدید نظر و دفاع از پرونده شرکت کند و در تمام دشواری های این مسیر با شما همراه باشد.

بنابراین اگر تصور می کنید دانش و تخصص کافی در زمینه ترخیص مواد غذایی ندارید به هیچ عنوان به این حوزه ورود نکنید چرا که متحل زیان های سنگین مالی و غیر مالی می شوید. زیان های غیر مالی مانند از دست دادن وقت، اتلاف انرژی و ایجاد سابقه نه چندان خوشایند در گمرک که عواقب چندان مطلوبی ندارد.

برای اطلاع از شرایط صادرات موادغذایی به چین با کارشناسان ما تماس بگیرید

مجموعه  ترخیصکار مواد غذایی پایا به عنوان یکی از بهترین مجموعه های ترخیصکار مواد غذایی در ایران آماده خدمت رسانی به تجار عزیز ایرانی در زمینه صادرات و ترخیص مواد غذایی می باشد. صفر تا صد ترخیص را به پرسنل توانمند و متخصص ما در مجموعه ترخیصکار مواد غذایی بسپارید تا تجربه ای شیرین و سودآور از صادرات برایتان رقم بخورد.

قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک

مواد غذایی جزو پر مصرف ترین و محبوب ترین کالاهای صادراتی محسوب می شود. همین خود شما چنانچه یک محصول جدید وارداتی در سوپر مارکت رویت کنید برای یک بار هم که شده آن را امتحان خواهید کرد. این موضوع در مورد تمام افراد صادق است. به همین دلیل است که تاجران ایرانی علاقه زیادی به صادرات مواد غذایی دارند. این حوزه از صادرات به شدت سودآور است.

اما یکی از سخت ترین بخش های صادرات مواد غذایی، ترخیص آن است. قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک معمولا قوانین سختگیرانه و پیچیده ای می باشد. به نحوی که فقط ترخیص کارهای حرفه ای می توانند از پس آن برآیند. دانستن قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک به تجار کمک می کند تا بتوانند با دردسرهای کمتری این پروسه دشوار را طی کنند.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به قطر  با کارشناسان ما تماس بگیرید

یکی از مهمترین قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک بهره مندی از پروانه بهداشتی می باشد. بنابراین مجموعه ای که به عنوان ترخیص کار مواد غذایی قرار است وارد عمل شود باید اقدام به نمونه گیری از محصول نموده و مواد غذایی را مورد تست و آزمایش قرار دهد.

ارائه نمونه محصول به ارگان های قانونی و بهداشتی برای تست کیفیت از مهمترین قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک می باشد. مدارکی که مبنی بر مورد تایید بودن محموله صادر می شوند باید دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو باشد. ارائه تمامی مستندات و پروانه بهداشتی ورود باید توسط شرکت ترخیص کار مواد غذایی به سازمان غذا و دارو انجام شود.

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران

یکی از مهمترین قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک که بد نیست در مورد آن اطلاعات داشته باشید این است که مواد غذایی صادراتی جزو محصولات صادراتی مشروط هستند. بنابراین برای ترخیص ان ها از گمرک به مجوز نیاز است. مجوزهای استاندارد و مجوز بهداشت برای این منظور بایستی حتما اخذ شوند. در صورتی که مجوزهای قانونی مانند مجوز قرنطینه و مجوز انرژی اتمی و سازمان محیط زیست و جهاد کشاورزی و ارگانهای مربوطه دریافت نشود، شرایط برای ترخیص مواد غذایی وجود نخواهد داشت.

ارائه مدارکی مانند اصلی گواهی بهداشت، فاکتور کالای غذایی، اصل برگه آنالیز و نسخه دوم متقاضی برای ترخیص کالا به اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی ضروری است. برای اینکه نمونه محصول در آزمایشگاه مطابقت داده شود باید تمامی این مدارک در دسترس باشند. در نتیجه امکان صدور مجوز ترخیص وجود خواهد داشت.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به هلند  با کارشناسان ما تماس بگیرید

دقت داشته باشید که تعرفه های گمرکی برای هر کدام از مواد غذایی متفاوت می باشد. بنابراین مبلغ پرداختی برای ترخیص مواد غذایی کاملا بستگی به نوع کالاهای غذایی دارد. برای اینکه این تعرفه ها را بدانید لازم است که به لیست تدوین شده توسط گمرک مراجعه کنید و یا از یک ترخیص کار حرفه ای کمک بخواهید. ترخیص کاران حرفه ای به دلیل آشنایی با قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک، روند ترخیص را سرعت خواهند بخشید.

آموزش ترخیص کاری مواد غذایی

اگر می خواهید در روند ترخیص مواد غذایی از گمرک با چالش مواجه نشوید توصیه می شود که آموزش ترخیص کاری مواد غذایی را به طور کامل دریافت کنید. مطمئنا آموزش های تخصصی در این زمینه می تواند بسیار کمک کننده باشد. به طور کلی ترخیص مواد غذایی از گمرک نیاز به تهیه لیستی از مدارک و اسناد دارد. شما باید در وهله نخست مدارکی مانند ترخیصیه کالا، قبض انبار و بارنامه را تهیه کنید.

پیش فاکتور، فاکتور کالا، فهرست عدل بندی، گواهی مبدا ثبت سفارش بازرگانی، بیمه نامه کالا، گواهینامه های استاندارد و بهداشت، مجوزهای قانونی، گواهی بازرسی کالا، ارائه اصلی کارت بازرگانی، ارائه مدارک هویتی، ارائه برگ آنالیز اصلی و پرداخت هزینه های گمرکی همگی در دسته مواردی هستند که در آموزش ترخیص کاری مواد غذایی جای می گیرند.

برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به انگلستان با کارشناسان ما تماس بگیرید

آموزش ترخیص کاری مواد غذایی هر چند که ساده نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد اما آشنایی با این روند پیچیده و تخصصی کمک می کند تا بتوانید کسب و کاری پویا، زنده و سرپا داشته باشید. کارشناسان ما در مجموعه پایا آماده ارائه خدمات ترخیص مواد غذایی به شما تجار عزیز می باشند.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.