شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز

بسیاری از تولیدکنندگان مستعد و توانمند این مرز و بوم به رغم پتانسیل بالایی که در زمینه تولید دارند، تاکنون موفق به صادرات محصولات خود نشده اند. دلیل این امر عدم بهره مندی از دانش و تخصص کافی در حوزه صادرات است. صادرات مواد غذایی امری تخصصی می باشد که نیاز به مهارت، تجربه و دانش کافی در این عرصه دارد.

محصولات غذایی ایران اساسا محصولاتی با کیفیت بالا می باشد که در بازارهای جهانی با تقاضای زیاد همراه است. رعایت استانداردهای کیفی در سطح بالا، بهره مندی از ارزش غذایی، بسته بندی مناسب، ناب و کمیاب بودن محصولات غذایی ایرانی و خوش طعم و مزه بودن این محصولات دست به دست هم داده تا تقاضای زیادی برای خرید محصولات غذایی ایرانی در سراسر جهان وجود داشته باشد و نیاز به شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز زیاد شود.

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز به شما کمک می کند تا بتوانید برندسازی را در خارج از مرزهای کشور انجام دهید و موفق به صادرات موفقیت آمیز محصولات تان شوید.

صادرات

شما می توانید به کمک شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز تعداد زیادی از رقبای همیشگی تان را کنار بزنید و به صدر جدول رقابت در بازار برسید. نوع محصولاتی که عرضه می کنید لزوما تعیین کننده موفقیت شما در بازار جهانی نخواهد بود. شیوه صادرات، شیوه تعامل با تجار خارجی، شیوه مذاکرات تجاری و آشنایی با تکنیک های عقد قرارداد و آشنایی با شیوه های صحیح حمل و نقل در کنار مهارت در امور گمرکی است که می تواند پکیجی از توانایی های شما را در عرصه صادرات مواد غذایی به رخ بکشد که در این مسیر تیم پایا در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز میتواند همراه شما باشد.

قدم گذاشتن به عرصه صادرات مواد غذایی با دستان خالی ریسک بالایی به همراه دارد. شما هر چقدر هم که سرمایه مالی داشته باشید اما از دانش و تخصص کافی در این حوزه بهره مند نباشید ممکن است سقوطی به تلخی یک زیان بزرگ را تجربه کنید برای صادرات محصولات غذایی خود حتما از یک تیم متخصص شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز کمک بگیرید.

مجموعه پایا به عنوان بهترین شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز صفر تا صد امور صادرات مواد غذایی از تحقیقات بازار گرفته تا ترخیص کالا را برای شما انجام خواهد داد. کافیست نظاره گر باشید و به تماشای روند بی نقص صادرات مواد غذایی تان  با کمک شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز به خارج از مرزها بنشینید.

برای اطلاع از شراط صادرات مواد غذایی به افغانستان با کارشناسان ما تماس بگیرید

بهره مندی از گواهینامه های بین المللی در راستای صادرات مواد غذایی و دارا بودن تیم خبره از ویژگی های مثبت و ارزنده شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز می باشد. این تیم حرفه ای در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز  رسالتی بزرگ را به دوش می کشد و این رسالت کمک به تولیدکنندگان داخلی برای صرف کمترین زمان و هزینه جهت برندسازی در خارج از مرزها و صادرات مواد غذایی و افزایش سطح درآمدزایی ملی می باشد.

شما می توانید با کمک شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز صادرات مواد غذایی تان را به هر پنج قاره جهان انجام دهید. از پام صفر که در واقع بازاریابی و تحقیقات بازار می باشد تا ادامه مراحل که شامل ترخیص قطعی کالا در گمرک است تیم ما  در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز در کنار شما خواهد بود.

یکی از مهمترین چالش هایی که اغلب مجموعه های تولید کننده با آن دست و پنجه نرم میکنند عدم توانایی در برقراری ارتباط با تجار خارجی است. در حقیقت تا زمانی که تحقیقات بازار، تحلیل رقبا، تحلیل بازار و امور مربوط به بازاریابی و تبلیغات انجام نشود شما قادر به عقد قرارداد با تجار خارجی نخواهید بود.

انجام این امور بی شک نیاز به دانش بالا در زمینه های بازاریابی دیجیتال، تکنیک های نوین تبلیغات، آشنایی با تدوین استراتژی بازاریابی، توانایی تحلیل رقبا، تحلیل نمودارهای مربوط به عرضه و تقاضا و تحلیل شرایط اقتصادی کشور مقصد جهت قیمت گذاری می شود. سیاست های قیمت گذاری کالا برای صادرات به هر کدام از کشورهای جهان متفاوت است و تا زمانی که به این سیاست ها اشراف نداشته باشید توان صادرات نخواهید داشت.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به قطر  با کارشناسان ما تماس بگیرید

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با انجام تمامی مراحل پیش نیاز جهت رساندن شما به میز مذاکره با تجار خارجی، این روند را برای شمال تسهیل خواهد نمود. کارشناسان ما به امور حقوقی و قوانین صادرات و واردات در هر یک از کشورها اشراف دارند چرا که این قوانین در هر کشور متفاوت می باشند.

ممکن است برخی کشورها برای واردات مواد غذایی الزامات محیط زیستی یا بهداشتی خاصی را تدوین نموده باشد که لازم است در محصولات غذایی تان اعمال کنید. بسیار مهم است که قبل از صادرات مواد غذایی به هر کشور با این الزامات و استانداردهای خاص آشنایی داشته باشید.

صادرات

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با دارا بودن تیمی قوی متشکل از کارشناسان مشرف به امور صادرات و واردات و امور حقوقی شما را در راستای عقد قرارداد مطمئن و مذاکرات تجاری و مکاتبات رسمی یاری خواهد داد. شما می توانید با خیال آسوده اجرای تمامی مذاکرات تجاری را به تیم پایا  در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز بسپارید.

برای اطلاع از شرایط صادرات موادغذایی به چین با کارشناسان ما تماس بگیرید

تغییر بسته بندی محصولات و لیبل زنی و چاپ نوشته ها به زبان لاتین و سایر زبان های رسمی کشورهای طرف معامله از دیگر خدماتی است که در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز ارائه می شود. بسیاری از مواقع نیاز است که بسته بندی محصولات دستخوش تغییر شود و لیبل های مخصوص صادرات روی آنها چاپ گردد. تیم پایا در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز این خدمات را با بهترین کیفیت برای شما انجام خواهد داد.

چنانچه کالای صادراتی شما از نوع فاسد شدنی باشد و یا نیاز به حمل کالا در بازه زمانی خاصی وجود داشته باشد، شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز بهترین شیوه حمل و نقل و بهترین بسته بندی را برای حفظ سلامت و تازگی محصولات غذایی شما انتخاب خواهد کرد.

گاهی اوقات مسافت ها به قدری طولانی و زیاد است که نمی توان شیوه های حمل و نقل زمینی، ریلی یا دریایی را انتخاب کرد. با این حال باید در کنار انتخاب بهترین شیوه حمل و نقل، به هزینه ها نیز توجه داشت. مجموعه پایا  در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز محصولات صادراتی شما را در سالم ترین و تازه ترین حالت ممکن صادر خواهد نمود.

برای اطلاع از خدمات صادرات مواد غذایی به ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید

دقت داشته باشید که صادرات محصولات غذایی نیاز به اخذ مجوزهای متفاوتی دارد. مجوزهایی مانند مجوز بهداشت، قرنطینه، استاندارد، غذا و دارو، سیب سلامت، مجوزهای کنترل کیفی و مجوزهای مربوط به محیط زیست و جهاد کشاورزی و انرژی اتمی. برخی مجوزها را می توان به صورت الکترونیکی دریافت نمود و برخی دیگر را باید به طور فیزیکی اخذ کرد در این راستا حتما از مهارت های شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز استفاده کنید.

در نتیجه بسیار مهم است که تمامی این مجوزها به طور قانونی از ارگان های مربوطه دریافت شود. شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز تمامی مجوزهای لازم برای صادرات مواد غذایی را برای مجموعه شما اخذ خواهد کرد.

تشریفات گمرکی همیشه دردسر ساز است اینجاست که شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز به کمک شما می شتابد. به ویژه اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید. امور گمرکی نیاز به تخصص بالایی دارد. بسیاری از افراد کم تجربه در لوپ بی انتهای تشریفات گمرکی تنها به دلیل عدم بهره مندی از دانش و تجربه کافی گیر افتاده اند و روند صادرات در مجموعه آن ها برای ماه ها متوقف شده است. پایا؛ بهترین شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز صفر تا صد امور گمرکی را برای مجموعه شما انجام خواهد داد.

برای اطلاع از صادرات مواد غذایی به عمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

بنابراین نیازی نیست تا به این امور ورود کنید. گواهی هایی مانند گواهی مبدا، گواهی حفظ نباتی، گواهی بهداشت، گواهی استاندارد، ثبت سفارش، گواهی بازرسی و تاییدیه سفارت خانه از مهمترین گواهی هایی است که باید دریافت شود.

شما می توانید هر نوع ماده غذایی اعم از عسل، خرما، خشکبار، زعفران، پسته، برنج، عرقیات، نوشیدنی ها، ادویه جات و انواع تنقلات را به کمک شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز صادر نمایید. این شرکت با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و فناوری های بسته بندی و سورتینگ و دسترسی به مجهزترین ناوگان حمل و نقل، محصولات صادراتی شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست خریداران خواهد رساند.

برای اطلاع از مراحل صادرات مواد غذایی به آلمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی تا حد زیادی به بسته بندی محصولات بستگی دارد. ارائه بسته بندی های مقاوم، اصولی و استاندارد منجر به بالا رفتن رضایت خریداران بین المللی خواهد شد. شما می توانید نمایندگان مورد اعتماد خود را برای نظارت بر روند بسته بندی به محل انجام عملیات بفرستید. شرکت های بازرسی با اعمال بالاترین دقت، روند نظارت را تکمیل خواهند کرد. بنابراین احتمال ایجاد عدم تطابق بین داده های داخل و خارج از کشور صفر خواهد بود.

از مهمترین خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز می توان به بازاریابی، تبلیغات، قرارداد با تجار خارجی، کنترل کمی و کیفی سفارشات، اخذ مجوزهای قانونی، اخذ معرفی نامه صادرات، تاییدیه گمرک، قیمت گذاری محصولات، ارسال پروفرما، عقد قرارداد، اظهار نامه گمرکی، آماده سازی و بسته بندی محصولات، لیبل زنی، بارگیری، حمل و نقل، ارسال اسناد تجاری، ترخیص کالا، انجام امور مربوط به بیمه و پرداخت هزینه های گمرکی و سایر هزینه ها از طریق حساب های بانکی بین المللی اشاره نمود.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به دبی  با کارشناسان ما تماس بگیرید

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با بهره مندی از تیمی قوی و مسلط به امور حقوقی و زبان های زنده دنیا، صفر تا صد روند صادرات مواد غذایی را برای مجموعه تولیدی شما انجام خواهد داد. شما می توانید در زمینه صادرات مواد غذایی از کارشناسان ما در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز مشاوره های تخصصی دریافت کنید تا موفق به اخذ بهترین تصمیم گردید.

ما در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز به شما کمکی می کنیم تا در جریان رکود بازار دچار مشکلات اقتصادی نشوید. کافیست برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه صادرات مواد غذایی با کارشناسان ما در پایا؛ بهترین شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز تماس حاصل نمایید.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.