انواع بسته بندی صادراتی خشکبار

ایران یکی از کشورهای قطب در زمینه فرآوری انواع بسته بندی صادراتی خشکبار می باشد. خشکبار ایران نه تنها در خاورمیانه و نه تنها در آسیا بلکه در کل جهان شهره آفاق می باشد. طعم و عطری که خشکبار ایران دارد را هرگز نمی توانید در خشکبار سایر کشورها ببینید. در واقع یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت خشکبار ایران را می توان طعم بی نظیر، تردی فوق العاده و تنوع بالای این خشکبار دانست. انواع بسته بندی صادراتی خشکبار ایرانی در کشورهای اروپایی با نرخ فروش بالایی همراه است.

برای اطلاع از شراط و خدمات انبار محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

یکی از ویژه ترین دلایل این محبوبیت را می توان شیک بودن انواع بسته بندی صادراتی خشکبار دانست. اغلب خریداران قبل از اینکه از طعم مزه خشکبار مطلع شوند، بسته بندی شکیل و زیبای آن را می بینند. بخش زیادی از کنجکاوی برای چشیدن طعم بی نظیر این خشکبار، بابت بسته بندی های چشم نواز و زیبای آن است. خریداران، به ویژه خریداران خارجی می خواهند بدانند درون این بسته بندی های زیبا و خوش رنگ و لعاب چه محصولی بسته بندی شده است.

انواع بسته بندی صادراتی خشکبار باید دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت، ضرب دیدگی و پارگی و خرابی باشند. بهترین و لاکچری ترین بسته بندی ها معمولا از نوع چوبی و شیشه ای هستند.

صادرات

در واقع این مهم به عهده شرکت های فعال در زمینه بسته بندی صادراتی خشکبار است که زیباترین و استانداردترین انواع بسته بندی صادراتی خشکبار را برای این محصول حساس به رطوبت انتخاب کنند.

انواع بسته بندی صادراتی خشکبار ایرانی شامل محصولاتی مانند مغز بادام زمینی، بادام زمینی غلاف دار، مغز بادام درختی، بادام درختی، پسته، گردو، فندق، کشمش، خرما، زعفران، توت خشک، تخمه کدو، تخمه ژاپنی، تخمه آفتابگردان، مغز دانه کاج، تخم کاج، بادام هندی، ماکادمیا، نخودفرنگی برشته شده و مویز و نخود برشته شده می شود. تمامی این خشکبار می توانند از نوع خام، نمکی، مزه دار شده با ادویه، روکش دار، با پوست یا بدون پوست و برشته شده باشند.

برای اطلاع از شرایط و خدمات انبار مواد غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید . 

تمامی این خشکبار شرایط نگهداری خاصی دارند به همین دلیل است که انواع بسته بندی صادراتی خشکبار باید عاری از هر گونه منفذ، شکاف و ترک خوردگی باشند. بسیار مهم است که راه ورود هوا و نور خورشید به انواع بسته بندی صادراتی خشکبار مسدود شده باشد و بسته بندی ها به نحوی باشند که طعم و مزه و عطر خشکبار مانند روز اول حفظ شود.

صادرات

نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار

خشکبار بازار ایران دارای تنوع بالایی است. به همین دلیل می توان هر نوع خشکبار را درون بسته بندی هایی با طراحی خاص قرار داد. بسته بندی خشکبار صادراتی می توانند از نوع چوبی، فلزی، شیشه ای و یا پلاستیکی باشند. برای اینکه متوجه شوید کدام بسته بندی مناسب کدام نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار است لازم است که با شرایط حفظ و نگهداری خشکبار مختلف آشنایی داشته باشید. از طرفی نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار به بازار مقصد نیز بستگی دارد.

برای اطلاع از شرایط و خدمات ترخیصکار محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید .

قصد دارید خشکبار را در بازاری با چه نوع مصرف کنندگان نهایی پخش کنید؟ این مصرف کنندگان چه سلیقه ای دارند؟ سطح درآمد آن ها چقدر است؟ ذائقه آن ها چگونه است؟ آیا رقبای شما در این بازار فعالیت دارند؟ آن ها چه نوع بسته بندی برای خشکبار اتخاذ کرده اند؟ تصور می کنید مزیت رقابتی شما در بسته بندی خشکبار صادراتی چیست؟ پاسخ دهی به تمامی این سوالات کمک می کند تا بتوانید از بهترین نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار برای انواع بسته بندی صادراتی خشکبار صادراتی استفاده کنید.

فراموش نکنید که نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار ایرانی در جهان بی همتا و بی رقیب است اما بیان کننده و معرف این کیفیت فوق العاده، بسته بندی خشکبار خواهد بود. بنابراین در انتخاب نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار دقت ویژه ای به خرج دهید.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به امارات  با کارشناسان ما تماس بگیرید

بسیار مهم است که نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار صادراتی دارای طعم و مزه ای مشتری پسند باشد، از مجوزهای ایزو و مجوزهای بهداشت بهره مند باشد، توان رقابت با سایر محصولات بازار را داشته باشد و از طعم و کیفیت مطلوبی بهره من باشد. ارائه نمونه بسته بندی صادراتی خشکبار استاندارد به شما کمک می کند تا نیمی از راه را با هوشمندی تمام طی کنید و نظر خریداران را در بازار به محصول خود جلب نمایید.

لیست شرکت های بسته بندی صادراتی خشکبار 

اگر می خواهید درخششی بی نظیر در زمینه صادرات خشکبار داشته باشید و محصولات تان شهره آفاق شود باید با لیست شرکت های بسته بندی صادراتی خشکبار آشنایی داشته باشید و نمونه کارهای این شرکت ها را بررسی کنید.

با یک نگاه اجمالی به لیست شرکت های بسته بندی صادراتی خشکبار  متوجه خواهید شد که هر کدام از شرکت های فعال در این زمینه چه میزان تخصص، مهارت و هنر در ارائه بسته بندی های خاص و مشتری پسند دارند.

برای اطلاع از شراط صادرات مواد غذایی به افغانستان با کارشناسان ما تماس بگیرید

شما قرار است هزینه قابل توجهی را بابت بسته بندی خشکبار پرداخت کنید و لازم است که این هزینه به صورت مدیریت شده پرداخت شود. لیست شرکت های بسته بندی صادراتی خشکبار  شامل شرکت هایی می شود که ارائه دهنده خدمات بسته بندی خشکبار جهت صادرات هستند.

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران

بی شک بسته بندی خشکبار صادراتی متفاوت از بسته بندی خشکباری است که در بازار ایران به فروش می رسد. تقریبا تمام خریداران و مصرف کنندگان ایرانی با کیفیت و طعم فوق العاده خشکبار آشنایی دارند و برای خرید بسته بندی صادراتی خشکبار  به بسته بندی آن توجه ویژه ای ندارند. این در حالی است که در خارج از مرزها، بسته بندی صادراتی خشکبار است که معرف کیفیت و لاکچری بودن محصول شماست. 

برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

اگر قصد دارید در این مسیر رقابتی پیروز شوید توصیه می کنیم که با بررسی لیست شرکت های بسته بندی صادراتی خشکبار و مشاهده انواع نمونه کارها، بهترین و اقتصادی ترین گزینه را با توجه به بودجه و استانداردهای مجموعه تان انتخاب کنید. مجموعه پایا در این زمینه در خدمت شما عزیزان می باشد.

پک بسته بندی صادراتی خشکبار 

پک بسته بندی صادراتی خشکبار  یا همان بسته بندی خشکبار صادراتی می تواند شامل انواع آجیل های شور و شیرین و خام باشد. برخی آجیل ها با ادویه جات مختلف مزه دار می شوند.

به طور کلی پک بسته بندی صادراتی خشکبار  صرفا شامل مغزهایی مانند پسته و بادام نیست. بسیاری از مواقع در این پک ها از میوه های خشک، خرما و زعفران و توت و برگه قیسی نیز استفاده می شود. پیاز خشک، آلوئه ورا خشک، قیسی زردآلو، آلو خشک، گوه خشک شده، زرشک، کشمش، ادویه ها، گل گاو زبان، سنجد، عناب، خاکشیر، تخم شربتی و لیمو عمانی خشک همگی در پک بسته بندی صادراتی خشکبار  جای دارند.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به هلند  با کارشناسان ما تماس بگیرید

پک بسته بندی صادراتی خشکبار می تواند شامل تمامی این خوراکی ها و تنقلات شود که در بازار جهانی محبوبیت بالایی دارند.

خرید بسته بندی صادراتی خشکبار 

اگر در زمینه تولید و فرآوری محصولات خشکبار فعالیت دارید و می خواهید محصولاتتان را در بهترین بسته بندی های شیک و مشتری پسند صادر کنید لازم است که اقدام به خرید بسته بندی صادراتی خشکبار با بهترین کیفیت نمایید. مشتریانی که در آن سوی مرزها اقدام به خرید بسته بندی صادراتی خشکبار  می کنند در وهله نخست به بسته بندی نگاه می کنند و بعد برای خرید تصمیم می گیرند. هر چه این بسته بندی جلوه زیباتری داشته باشند بی شک اشتیاق خریداران نیز بیشتر خواهد بود

قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار

قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار نه فقط در بازار ایران بلکه در بازار جهان نرخ بالایی نسبت به سایر تنقلات دارد. این موضوع به دلیل شیوه فرآوری و ارزش غذایی خشکبار می باشد. خشک کردن میوه هایی مانند فندق و گردو و پسته، مزه دار کردن آن ها، پرورش آن ها، میزان آبی که به این درختان میوه داده می شود و شرایط خاصی که برای پرورش آن ها نیاز است و همچنین تکنولوژی های خشک کردن این تنقلات همه و همه دست به دست هم می دهند تا قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار را تعیین کنند.

قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار نیز به قیمت نهایی که مصرف کنندگان باید پرداخت کنند اضافه خواهد شد. قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار به چوبی، فلزی یا شیشه ای و مقوایی بودن بسته بندی، ابعاد بسته بندی، کیفیت بسته بندی، طراحی و دیزاین بسته بندی و استانداردهای ساخت بستگی دارد.

به طور کلی قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار به نمکی یا خام بودن خشکبار، پوست کنده بودن خشکبار، ادویه دار بودن خشکبار، تکنولوژی خشک شدن خشکبار، میزان برشته ودن خشکبار، نوع افزودنی های اضافه شدن به خشکبار و موقعیت جغرافیایی محل رشد و پرورش خشکبار بستگی دارد.

به عنوان مثال بادام ساوه و بادام آستانه دارای دو نرخ متفاوت هستند. اغلب خشکبار صادراتی از نوع ممتاز و فوق ممتاز می باشند که نسبت به خشکبار بازار داخلی گران تر هستند. به عنوان مثال پسته های درشت و سر باز کرده قیمت بیشتری نسبت به پسته های فندقی و ریز دارند.

برای اطلاع از خدمات صادرات مواد غذایی به ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید

این موضوع در مورد قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار نیز صادق است. بسته بندی های شیک و لاکچری معمولا قیمت بالاتری دارند. هر چه میزان مقاومت بسته بندی در برابر نفوذ رطوبت، ضربه، نور خورشید، حرارت و انواع خرابی ها بیشتر باشد، قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار نیز بالاتر خواهد بود.

مطمئنا قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار متاثر از پارامترهای مختلف است و سیاست های شرکت ارائه دهنده خدمات بسته بندی نیز در این قیمت تاثیر گذار خواهد بود. برخی شرکت ها از تکنولوژی های خاصی برای بسته بندی صادراتی خشکبار استفاده می کنند به همین دلیل قیمت بسته بندی صادراتی خشکبار در این شرکت ها با نرخ بیشتری تعیین می شود.

خرید بسته بندی صادراتی خشکبار 

آیا می خواهید در زمینه صادرات خشکبار نامبر وان باشید؟ پرداختن به کیفیت و اصالت و عطر و طعم خشکبار یک طرف، توجه به بسته بندی و پکیجینگ محصولات از سمت دیگر حائز اهمیت می باشند. شما باید در خرید بسته بندی صادراتی خشکبار دقت ویژه ای به خرج دهید. این بسته بندی ها باید دارای زیبایی ظاهری، استحکام کافی، جلوه اصیل، مقاومت بالا در برابر خرابی و زیبایی خاصی باشند.

برای اطلاع از شرایط صادرات موادغذایی به چین با کارشناسان ما تماس بگیرید

خریدارانی که به قصد خرید بسته بندی صادراتی خشکبار  وارد بازار میشوند بیش از هر چیز به بسته بندی ها توجه می کنند. مجموعه پایا یکی از قوی ترین مجموعه های خدمات دهنده در این زمینه به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بسته بندی صادراتی خشکبار می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.