مجوز صادرات مواد غذایی به سوئیس

سوئیس یکی از کشورهایی است که در آن استقبال زیادی از کالاهای ایرانی صورت می گیرد. به همین دلیل تولیدکنندگانی که در عرصه تولید مواد غذایی فعالیت دارند می توانند سوئیس را برای خلق یک بازار پویا  در صادرات مواد غذایی به سوئیس هدف گیری کنند. اما برای این اقدام نیاز به اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به سوئیس دارید. بسیار مهم است که شما قبل از اقدام از قوانین و استانداردهای کشور سوئیس در زمینه مواد غذایی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس  آگاه باشید در غیر اینصورت اخذ مجوز برای شما در صادرات مواد غذایی به سوئیس  دشوار خواهد بود.

برای اطلاع از شرایط صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

شما نه تنها به مجوز صادرات مواد غذایی به سوئیس نیاز دارید بلکه در آن کنار آن باید مجوز بهداشت برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، مجوز سازمان غذا و دارو برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، سازمان استاندارد و جهاد کشاورزی و محیط زیست را نیز  برای صادرات مواد غذایی به سوئیس دریافت کنید. بنا به الزاماتی که برای کالا تعیین شده است شما به تمامی این مجوز ها نیاز دارید. از طرفی نیاز است که حتما کارت بازرگانی داشته باشید در غیر اینصورت اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به سوئیس برای شما غیر ممکن خواهد بود.

صادرات
صادرات

شرایط صادرات مواد غذایی به سوئیس

در ادامه روند صادرات مواد غذایی به سوئیس باید به فکر تغییر بسته بندی محصولات، اخذ تاییدیه بهداشت برای صادرات مواد غذایی به سوئیس  و اخذ گواهی گمرک برای صادرات مواد غذایی به سوئیس  باشید. قیمت گذاری روی کالا یکی از مهمترین شرایط صادرات مواد غذایی به سوئیس می باشد. تا زمانی که ارزش کالای خود را تعیین نکرده باشید امکان صادرات برای شما وجود ندارد. این قیمت گذاری از طرف کمیسیون نرخ گذاری گمرک برای صادرات مواد غذایی به سوئیس انجام می شود که شما نیز باید در آن شرکت کنید. اگر خودتان نمی توانید پیگیر این امور باشید باید از کارگزاری های حرفه ای و مجرب در صادرات مواد غذایی به سوئیس بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

برای اطلاع از شرایط صادرات مواد غذایی به سوئد با کارشناسان ما تماس بگیرید

یکی از مهمترین اقداماتی که باید در روند صادرات مواد غذایی به سوئیس انجام شود تغییر بسته بندی های محصول برای صادرات مواد غذایی به سوئیس  است. شما نمی توانید محصول را با همان بسته بندی هایی که در ایران به فروش می رسید وارد بازار سوئیس کنید. بسیار مهم است که بسته بندی ها را مطابق با سلیقه مشتریان مقصد تغییر دهید.

فراموش نکنید که تعیین بازار هدف یکی از مهمترین شرایط صادرات مواد غذایی به سوئیس می باشد. قصد دارید کالای خود را پس از صادرات مواد غذایی به سوئیس در کدام بازار پخش و توزیع کنید؟ تصور می کنید فروش محصول شما در کدام یک از سگمنت های بازار با استقبال بیشتری همراه است؟ اگر می خواهید در این باره اطلاعات به دست اورید نیاز است که قبل از صادرات مواد غذایی به سوئیس اقدام به تحقیقات بازار نمایید. در روند تحقیقات بازار مشخص خواهد شد که ذائقه مشتریان سوئیسی چگونه است، نرخ تقاضای ان ها برای خرید محصول شما چقدر است، چه سلیقه ای دارند، محدودیت ها و فرصت های شما در این بازار چیست و چه تهدید هایی پیش رو دارید. شما می توانید رقبای حرفه ای خود را در بازار سوئیس بشناسید و یک استراتژی قوی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس تدوین کنید.

برای اطلاع از مراحل صادرات مواد غذایی به آلمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

فراموش نکنید که رعایت کردن همین شرایط است که می تواند شما را در بازار سوئیس به عنوان یکی از فروشندگان قوی  در صادرات مواد غذایی به سوئیس معرفی کند. بنابراین توصیه می کنیم که کسب موفقیت تضمینی در امر صادرات مواد غذایی به سوئیس از کارشناسان ما در مجموعه پایا کمک بخواهید. متخصصین ما در این مجموعه صفر تا صد شرایط صادرات مواد غذایی به سوئیس را برای شما تشریح خواهند کرد و در تمام طول این مسیر با شما همراه خواهند بود.

نحوه صادرات مواد غذایی به سوئیس

برای بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی یک ارزوی دیرینه است که بتوانند مواد غذایی خود را به سوئیس ارسال کنند. سوئیس یکی از کشورهایی است که اهمیت زیادی به سلامت مواد غذایی می دهد و مردم آن مواد غذایی سالم مصرف می کنند. بنابراین اگر میخواهید در عرصه صادرات مواد غذایی به سوئیس قدم بگذارید باید بدانید که سطح کیفی محصولات تان برای صادرات مواد غذایی به سوئیس  بایستی بالا باشد تا در بازار سوئیس پذیرفته شود.

برای ازاطلاع از نحوه صادرات مواد غذایی به اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

تحقیقات بازار در سوئیس برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، ارتباط برقرار کردن با واردکنندگان سوئیسی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، انجام مذاکرات تجاری و مکاتبات رسمی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، عقد قرار داد با طرف معامله در سوئیس و ارسال پروفرما و نمونه محصول همگی جزو موارد مهمی هستند که در روند صادرات مواد غذایی به سوئیس انجام می شود. یکی از مهمترین مواردی که نباید آن را فراموش کنید اخذ گواهی های لازم برای صادرات مواد غذایی به سوئیس است. گواهی بهداشت برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، گواهی کنترل کیفی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس، گواهی استاندارد، گواهی غذا و دارو و محیط زیست و انرژی اتمی همگی جزو اسناد و تاییدیه هایی هستند که در نحوه صادرات مواد غذایی به سوئیس تاثیر گذار است. چنانچه از نحوه صادرات مواد غذایی به سوئیس آگاهی کامل ندارید می توانید از کارشناسان ما در کارگزاری پایا کمک بخواهید.

نحوه صادرات
قیمت صادرات

قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس

صادرات مواد غذایی به سوئیس می تواند برای شما بسیار سودآور باشد اما به همان تناسب می تواند روی دست شما هزینه بگذارد. به شرطی پرداخت این هزینه ها ارزشمند است که بدانید در آن سوی داستان سودآوری زیادی در انتظار شما است. به همین دلیل توصیه می کنیم که در برآورد قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس دقیق عمل کنید و قبل از صادرات مواد غذایی به سوئیس حتما برآوردهای مالی و سودآوری احتمالی را چک کنید تا از توجیه پذیر بودن این امر مطمئن شوید و ضرر نکنید.

برای ازاطلاع از نحوه صادرات مواد غذایی به کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید

قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس به پارامترهای زیادی بستگی دارد. یکی از موارد حجم کالای ارسالی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس می باشد. مطمئنا هر چه حجم بار ارسالی بیشتر شود قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس نیز با افزایش روبرو خواهد بود. این در حالی است که حجم بار بالا می تواند سود بیشتری را حاصل کند.

شیوه حمل و نقل  در صادرات مواد غذایی به سوئیس و ترانزیت موضوع دیگری است که قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس را دستخوش تغییر می کند. شیوه های مختلفی برای ارسال بار به سوئیس وجود دارد که شیوه ارسال هوایی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس در بین آن ها گران ترین روش است. با این حال سرعت بیشتری دارد.

برای اطلاع از هزینه صادرات مواد غذایی به استرالیا   با کارشناسان ما تماس بگیرید

هزینه اخذ مجوزهای مختلف، هزینه تست کیفی محصول برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، هزینه مذاکرات و مکاتبات برای صادرات مواد غذایی به سوئیس ، هزینه ارسال سمپل برای خریداران سوئیسی، هزینه بازاریابی و تحقیقات بازار، هزینه حمل و نقل، هزینه بیمه و هزینه های گمرکی از جمله مالیات و عوارض همگی در قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس تاثیر گذار هستند. موارد دیگری نیز در این هزینه تاثیر دارند به عنوان مثال نوسانات قیمت ارز و دلار. از آنجایی که قیمت ارز و دلار دائم نوسان می کند و شما در روند صادرات مواد غذایی به سوئیس نیاز به انتقال ارز دارید طبیعی است که این قیمت دستخوش تغییرات شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت صادرات مواد غذایی به سوئیس با کارشناسان ما در پایا تماس حاصل نمایید.

مراحل صادرات مواد غذایی به سوئیس

برخلاف چیزی که عمده مردم تصور می کنند صادرات مواد غذایی به سوئیس چندان ساده نیست. این کشور هر چند که از مواد غذایی ایرانی استقبال می کند اما قوانین سختگیرانه ای در مورد کیفیت مواد غذایی برای صادرات مواد غذایی به سوئیس دارد. اگر دقت کرده باشید اغلب می شنوید که می گویند سوئیس مواد غذایی درجه یکی دارد. به همین دلیل این کشور حاضر نیست سابقه درخشان خود را در مواد غذایی به مخاطره بیندازد.

اگر می خواهید در صادرات مواد غذایی به سوئیس موفق عمل کنید لازم است که مراحل صادرات مواد غذایی به سوئیس را بند به بند اجرا کنید تا در این راستا موفق شوید. برای صادرات مواد غذایی به سوئیس قبل از هر چیز باید به فکر اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به سوئیس باشید.

برای اطلاع از شرایط صادرات محصولات سوپرمارکتی  با کارشناسان ما تماس بگیرید

بازاریابی و تحقیقات بازار نیز به عنوان یکی از مهمترین مراحل صادرات مواد غذایی به سوئیس محسوب می شود. در این مرحله باید از کارشناسان حرفه ای بخواهید تا اوضاع بازار سوئیس را بررسی کنند و به شما اطلاعات دقیقی در مورد میزان عرضه و تقاضا و سلیقه و ذائقه مشتریان سوئیسی بدهند. ز طرفی باید تحلیل دقیقی در مورد رقبای خود داشته باشید تا بتوانید از آن ها پیشی بگیرید.

 مراحل صادرات

ارائه و صدور پروفرما به خریداران سوئیسی مرحله دیگری است که پیش نیاز آن برقرای مذاکرات تجاری و مکاتبات رسمی با حلقه های زنجیره تامین در سوئیس می باشد. در نتیجه می توانید با طرف قرار داد وارد معامله شوید و برای او سمپل ارسال کنید. تعیین قیمت، بسته بندی کالا، دریافت مجوز بازرسی، دریافت گواهی مبدا و اظهار محصول و انجام امور گمرکی نیز در ادامه مراحل صادرات مواد غذایی به سوئیس باید انجام شود.

دقت داشته باشید که یکی از مهمترین مراحل صادرات مواد غذایی به سوئیس ترخیص کالا در گمرک است که اگر در این زمینه آگاهی و تخصص نداشته باشید ممکن است کالای شما برای مدت ها در گمرک بماند و از طرفی درگیر جریمه و هزینه های گزاف شوید. به همین دلیل توصیه ما این است که ترخیص کالا را حتما به شرکت های حرفه ای در این زمینه بسپارید. این امور معمولا شامل ثبت سفارش، ارسال اظهارنامه کالا، اخذ مجوزهای قانونی و پرداخت هزینه های گمرکی از جمله عوارض و مالیات می شود. بی شک هر چه سابقه شرکت کارگزار در این زمینه بهتر باشد روند ترخیص با سرعت بیشتری طی می شود.

برای اطلاع از شرایط صادرات مواد غذایی به اروپا  با کارشناسان ما تماس بگیرید

عقد قرارداد با بیمه و شرکت های حمل و نقل نیز جزو آخرین مراحل صادرات مواد غذایی به سوئیس می باشد. شما می توانید به طرق مختلف بار خود را به سوئیس ارسال کنید که باید در اینباره به فساد پذیر بودن کالا و بودجه تان نگاه کنید. توصیه می کنیم که حتما برای اجرای دقیق و بی نقص این مراحل با کارشناسان ما در پایا در تماس باشید.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.