مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان

همه ما آلمان را به عنوان یکی از صنعتی ترین  پیشرفته ترین کشورهای دنیا می شناسیم. اقتصاد آلمان یک شبه به جایی که اکنون در آن قرار دارد نرسیده است. این اقتصاد مستحکم و ریشه دار حاصل سال ها زحمات و تلاش بی وقفه صنعتگران و تاجران آلمانی بوده است. کشور آلمان اساسا کشوری مشتاق برای مبادلات تجاری و صادرات مواد غذایی به آلمان  است. مبادلات تجاری یکی از مهمترین دلایل رشد و توسعه اقتصاد این کشور بوده است. بنابراین اگر در حوزه تولید و فرآوری مواد غذایی فعالیت دارید می توانید آلمان را به عنوان یکی از کشورهای مقصد سودآور در لیست صادرات خود قرار دهید.

برای صادرات مواد غذایی به آلمان باید در آغاز اقدام به اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان نمایید. این کشور تقاضای زیادی برای محصولات با کیفیت دارد بنابراین طبیعی است که در روند اخذ مجوز سختگیری های بیشتری روی محصولات شما از لحاظ کیفی، بهداشتی و استانداردها اعمال شود.

برای اطلاع از شرایط صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

صادرات

بنابراین ممکن است اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان با پیچیدگی های بیشتری برای شما همراه باشد. بازار محصولات غذایی مانند پسته برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، برنج، زعفران، خرما و خشکبار برای صادرات مواد غذایی به آلمان  بسیار داغ است. این کشور خود از صادر کنندگان قوی در جهان است با این حال در حوزه مواد غذایی ظرفیت بالایی برای واردات دارد.

مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان یا همان EC توسط ارگان های رسمی و مراجع قانونی برای کالاهای مشمول مجوز برای صادرات مواد غذایی به آلمان صادر می شوند. هدف از صدور مجوز و ایجاد فیلترهای سختگیرانه در این باره محافظت از کشورهای قاره اروپا در برابر دسترسی کنترل نشده کشورهای آسیایی و سایر کشورهای ثالث به بازار می باشد. بنابراین به هیچ عنوان نمی توانید دور مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان را خط بکشید؛ اخذ  مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان ضروری است.

برخی کالاها در آلمان دارای شرایط خاصی برای مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان هستند. شما می توانید با مراجعه به قانون پرداخت ها و تجارت خارجی AWV این کالاها را مورد بررسی قرار دهید. در مورد مواد غذایی ارسال نمونه به شرکت های بازرگانی و شرکت های فرآوری دارای سقف مشخصی می باشد و ارسال این مقدار مشخص در قالب سمپل به مجوزبرای صادرات مواد غذایی به آلمان  نیاز ندارد. اما زمانی که قرار است در حجم بالا و به قصد صادرات مواد غذایی به آلمان اقدام به ارسال کالا نمایید لازم است که مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان را دریافت کنید.

برای اطلاع از مراحل صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

عدم دارا بودن مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان موجب می شود تا در روند ترخیص کالا با مشکل مواجه شوید. در نتیجه ممکن است بار در گمرک بلوکه شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که صفر تا صد روند اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان را به مجموعه های خبره و حرفه ای در این زمینه بسپارید. مجموعه پایا با دارا بودن سابقه درخشان در این حوزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

صادرات

شرایط صادرات مواد غذایی به آلمان

تاجرانی که با کشور آلمان مبادلات کالا دارند باید در مورد شرایط صادرات مواد غذایی به آلمان آگاهی کامل داشته باشند. به عنوان مثال بسیار مهم است که در مورد بازار مواد غذایی آلمان به ویژه در مورد محصول صادراتی خودتان اطلاعات کافی کسب کنید. در نتیجه باید اقدام به تحقیقات بازر کنید، رقبای خود را تحلیل کنید، نرخ عرضه و تقاضا را برآورد کنید، ظرفیت بازار را پیش بینی کنید و ذائقه مشتریان را مورد تحلیل قرار دهید.

برای اطلاع از مجوز صادرات محصولات سوپرمارکتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

یکی از مهمترین شرایط صادرات مواد غذایی به آلمان تغییر بسته بندی محصولات می باشد. این بسته بندی باید مطابق با قوانین اتحادیه اروپا باشد. لیبل زنی، نوع بسته بندی و طراحی آن باید به گونه ای باشد که قابلیت عرضه در بازار آلمان را داشته باشد. بنابراین بسیار مهم است که بسته بندی محصولات را مطابق با الزامات بازار آلمان تغییر دهید.

موضوع مهم دیگری که در شرایط صادرات مواد غذایی به آلمان گنجانده میشود آشنایی داشتن کافی شما با مکاتبات رسمی و مذاکرات تجاری می باشد. شما باید بتوانید با خریداران خارجی و مهره های اصلی زنجیره تامین در کشور آلمان ارتباط برقرار کنید و وارد مذاکره شوید. در نتیجه می توانید موفق به عقد قرارداد شوید.

برای اطلاع از مراحل صادرات محصولات سوپرمارکتی  با کارشناسان ما تماس بگیرید

از آنجایی که اغلب مجموعه های تولیدی عمده زمان و انرژی خود را روی بحث تولید می گذارند منطقی به نظر می رسد که این خدمات را از شرکت های کارگزار دریافت کنید. مجموعه پایا صفر تا صد روند صادرات مواد غذایی به آلمان را برای شما انجام خواهد داد.

نحوه صادرات مواد غذایی به آلمان

کشور آلمان یکی از قطب های صنعتی جهان است و رغبت زیادی به واردات کالا دارد. بنابراین شما می توانید برای صادرات مواد غذایی برند خود به آلمان اقدام کنید و نتیجه اثربخشی را حاصل نمایید. با این حال ورود به بازار آلمان نیازمند دارا بودن سطح خاصی از استاندارد می باشد. در نتیجه یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای صادرات مواد غذایی به آلمان انجام دهید افزایش سطح کیفی محصولات صادراتی و ایجاد تغییر در فرمول این محصولات در صورت نیاز می باشد.

برای اطلاع از هزینه صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

سازمانی کنترل کیفی در کشور آلمان سختگیری بالایی در مورد واردات مواد غذایی دارند. بنابراین اگر می خواهید سهم قابل توجهی از بازار مواد غذایی آلمان را به دست آورید باید نحوه صادرات مواد غذایی به آلمان را بدانید و یکی از مهمترین شرایط آن افزایش سطح کیفی محصولات است.

نحوه صادرات

آشنایی با نحوه صادرات مواد غذایی به آلمان به شما این امکان را می دهد تا برنامه ریزی دقیقی در مورد صادرات داشته باشید و با این هدف استراتژی های قوی تدوین کنید. به عنوان مثال باید سراغ بازاریابی بروید، تحقیقات بازار را انجام دهید، مجوزهای قانونی صادرات کالا به آلمان را دریافت کنید، مجوزهای لازم از سازمان بهداشت، استاندارد، جهاد کشاورزی و محیط زیست را دریافت کنید، شیوه قیمت گذاری کالا را بدانید، با امور گمرکی آشنای کافی داشته باشید، توانایی پرداخت هزینه های صادرات را داشته باشید، بسته بندی محصولات را مطابق با قوانین آلمان تغییر دهید و در زمینه مکاتبات و مذاکرات قوی عمل کنید.

برای کسب اطلاعات از هزینه های صادرات مواد غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه صادرات مواد غذایی به آلمان چندان پیچیده نیست اما نمی توان به سادگی و بدون داشتن دانش کافی از پس آن برآمد. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای کسب موفقیت در این حوزه به جای اینکه به تنهایی وارد عمل شوید از مجموعه های خبره در زمینه صادرات مواد غذایی به آلمان کمک بگیرید. مجموعه پایا با دارا بودن سابقه ای درخشان در صادرات مواد غذایی به آلمان شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری خواهد داد.

قیمت صادرات

قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان

نمی توان در زمینه صادرات بی گدار به آب زد به ویژه اگر پای صادرات مواد غذایی به آلمان در میان باشد. شما باید از قبل هزینه های این اقدام را برآورد کنید و در مورد توجیه اقتصادی آن آگاه باشید. بنابراین می توانید وارد عمل شوید. قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان برای هر تولید کننده و هر ماده غذایی می تواند متفاوت باشد. بدون شک هر چه حجم بار ارسالی بیشتر شود، قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان نیز با افزایش روبرو خواهد شد.

برای ازاطلاع از نحوه صادرات مواد غذایی به کانادا با کارشناسان ما تماس بگیرید

هزینه حمل و نقل و بیمه دو مورد از هزینه های مهمی هستند که قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان را دستخوش تغییر می کنند. این هزینه ها انکار ناپذیر هستند و در هر صورت باید پرداخت شوند. بهره گیری از خدمات ترانزیت و بیمه با کیفیت عالی شاید هزینه های شما را افزایش دهد اما بی شک شما را از بابت هدر رفت سرمایه تان در امان نگاه می دارد. شیوه های ارسال هوایی و زمینی هزینه های متفاوتی دارند. طبیعی است که ارسال هوایی با قیمت بیشتری همراه باشد.

هزینه های گمرکی جزو هزینه های کلیدی و اصلی در تعیین قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان می باشد. هزینه مالیات و عوارض و هر نوع هزینه ای که به گمرک پرداخت می شود در این هزینه ها احتساب خواهد شد. این هزینه ها بر اساس طبقه بندی و قوانین گمرک متفاوت می باشد.

برای اطلاع از هزینه صادرات مواد غذایی به استرالیا   با کارشناسان ما تماس بگیرید

هزینه اخذ مجوزهای لازم برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، هزینه بازاریابی برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، هزینه تست کنترل کیفی برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، هزینه بسته بندی برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، هزینه افتتاح حساب برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، هزینه نامه نگاری و مکاتبات برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، هزینه ارسال نمونه کالا برای خریداران و شبکه های توزیع و هزینه هایی مانند مسافت جغرافیایی بین مبدا و مقصد همگی از جمله مواردی هستند که قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان را تحت تاثیر قرار می دهند. شما می توانید با کمک گرفتن از شرکت های معتبر در زمینه صادرات مواد غذایی به آلمان از این هزینه ها بکاهید. برای اطلاع از قیمت صادرات مواد غذایی به آلمان می توانید با کارشناسان ما در مجموعه پایا تماس حاصل نمایید.

مراحل صادرات مواد غذایی به آلمان

چنانه قصد صادرات مواد غذایی به آلمان را دارید باید در ابتدا با قوانین صادرات مواد غذایی به آلمان آشنا شوید. این کشور یکی از منضبط ترین کشورهای اروپایی و حتی کشورهای جهان است و ارتباطات تجاری گسترده ای با آمریکا و کانادا دارد. بنابراین برای صادرات مواد غذایی به آلمان باید از فیلترهای مختلفی عبور کنید.

برای اطلاع از شرایط صادرات محصولات سوپرمارکتی  با کارشناسان ما تماس بگیرید

مراحل صادرات مواد غذایی به آلمان در واقع از نقطه آغازین یعنی تحقیقات بازار و آشنایی با قوانین صادرات مواد غذایی به آلمان آغاز می شود و در ادامه با مکاتبات رسمی برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، مذاکرات تجاری برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، تغییر بسته بندی کالا برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به آلمان ، اخذ مجوز بهداشت و کنترل کیفی برای صادرات مواد غذایی به آلمان ، اخذ مجوز از استاندارد و ارگان های قانونی، ثبت سفارش، ارسال کالا به گمرک و ترخیص کالا  برای صادرات مواد غذایی به آلمان ادامه پیدا می کند. در این بین ممکن است مراحلی مانند ارسال نمونه محصول برای خریدار را نیز نیاز باشد که انجام دهید.

 مراحل صادرات

به طور کلی مراحل صادرات مواد غذایی به آلمان چندان متفاوت از سایر کشورهای اروپایی نیست با این حال بهتر است در این زمینه از کارشناسانی کمک بگیرید که اشراف کامل به قوانین تجارت بین الملل و قوانین تجارت با کشور آلمان دارند. مجموعه پایا به عنوان یکی از قوی ترین کارگزاری های ایران در زمینه صادرات مواد غذایی به آلمان ، صفر تا صد مراحل صادرات مواد غذایی به آلمان را برای شما مخاطبان عزیز انجام خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

بنابراین اگر هیچ گونه تسلطی به این مراحل ندارید نگران نباشید. کارشناسان و متخصصین ما در پایا تمامی این مراحل را پشت سر هم بدون وقفه انجام خواهند داد.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.