مجوز صادرات مواد غذایی به استرالیا

تولیدکنندگانی که دنبال یک سکوی پرتاب برای رسیدن به اوج قله های موفقیت در امر صادرات مواد غذایی هستند بی شک استرالیا را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود انتخاب می کنند. این کشور هیچ گونه مرز زمینی با سایر قاره های جهان ندارد و صادرات به آن تنها از طریق مرزهای هوایی و آبی صورت می پذیرد. از طرفی به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که کشور استرالیا دارد، تقاضای زیادی برای واردات به استرالیا از طرف این کشور وجود دارد. پس اگر تولیدکننده مواد غذایی در ایران هستید با توجه به این موارد و همچنین گسترده بودن جامعه ایرانی در کشور استرالیا می توانید برای اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به استرالیا اقدام کنید.

برای اطلاع از مجوز صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

استرالیا دارای اقتصاد با ثباتی می باشد در نتیجه به گسترش تجارت جهانی کمک بسیاری خواهد کرد.

صادرات

این کشور با تجارت آنلاین عجین شده و بازاریابی سنتی و دیجیتال در آن نتیجه های اثربخشی را به وجود آورده است. اخذ مجوز صادرات مواد غذایی به استرالیا پایان راه موفقیت شما نیست. اخذ  مجوز صادرات مواد غذایی به استرالیا  ابتدای مسیر است. شما برای موفق شدن در بازار استرالیا باید محصولات رقابتی عرضه کنید، نوآوری داشته باشید و قیمت گذاری مطلوبی را روی محصولات تان اعمال کنید.

برای ورود به این دنیای پول ساز کافیست با مجموعه های خبره در امر مشاوره جهت صادرات مواد غذایی به استرالیا وارد مذاکره شوید. مجموعه پایا یکی از بهترین مجموعه های فعال در امر صادرات مواد غذایی به استرالیا می باشد که شما در این مسیر همراهی خواهد کرد.

صادرات

شرایط صادرات مواد غذایی به استرالیا

با وجود روابط دیپلماتیک مطلوبی که بین کشور ایران و استرالیا وجود دارد زمینه برای صادرات مواد غذایی به استرالیا فراهم است. اما سوال این است که شرایط صادرات مواد غذایی به استرالیا چیست؟ آیا باید به نکات خاصی در این راستا توجه داشت؟ قطعا پاسخ این سوال مثبت است. استرالیا مانند هر کشور دیگری شرایط و قوانین خاص خود را در صادرات مواد غذایی به استرالیا  دارد.

برای ازاطلاع از نحوه صادرات مواد غذایی به اروپا  با کارشناسان ما تماس بگیرید

بررسی رفتار خریداران، موشکافی روابط سیاسی، بررسی سبک زندگی افرادی که در استرالیا زندگی می کنند، بررسی علایق غذایی برای صادرات مواد غذایی به استرالیا و سنجش فرصت ها و تهدیدها همگی از جمله شرایط صادرات مواد غذایی به استرالیا می باشد. شما باید اقدام به تحقیقات بازار برای صادرات مواد غذایی به استرالیا نمایید، رقبای خود را شناسایی کنید و تحلیل های مربوط به عرضه و کشش تقاضا را  در صادرات مواد غذایی به استرالیا انجام دهید تا آمار نسبتا دقیقی از اوضاع بازار مواد غذایی ایرانی در استرالیا به وِزه محصولات تولیدی خودتان کسب کنید.

آشنایی به اصول تجارت الکترونیک برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، آشنایی به مکاتبات رسمی برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، آشنایی با مذاکرات تجاری و شناخت دقیق اصول بازاریابی از دیگر شرایط اصلی برای صادرات مواد غذایی به استرالیا می باشد. چنانچه در روند صادرات مواد غذایی به استرالیا در حوزه تبلیغات از خود ضعف نشان دهید ممکن است تمام تلاش هایتان یک شبه نابود شود. بنابراین تبلیغات را برای صادرات مواد غذایی به استرالیا  جدی بگیرید و از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. شما حتی باید اقداماتی مانند تعیین قیمت کالا برای صادرات مواد غذایی به استرالیا و شیوه بسته بندی صادرات مواد غذایی به استرالیا  را نیز تعیین کنید. بی شک بدون داشتن یک برنامه مدون امکان دستیابی به موفقیت وجود نخواهد داشت.

برای اطلاع از شرایط صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

یکی از مهمترین شرایط صادرات مواد غذایی به استرالیا داشتن نوآوری است. این روزها بازار اشباع شده از مواد غذایی. مواد غذایی ایرانی در آن سوی مرزها فراوان است و در آن سوی مرزها نیز رقبای ایرانی زیادی دارید. بنابراین بحث رقابت تنها با برندهای خارجی  در صادرات مواد غذایی به استرالیا مطرح نیست. برگ برنده شما نوآوری تان خواهد بود. اینگونه می توانید محبوبیت زیادی در جامعه استرالیایی برای صادرات مواد غذایی به استرالیا  پیدا کنید. دقت داشته باشید که رقابت در خلاقیت در کشور استرالیا به شدت بالاست و تمرکز روی این موضوع می تواند شما را پیروز میدان کند.

نحوه صادرات مواد غذایی به استرالیا

اگر جزو آن دسته از تولیدکنندگان بلندپرواز هستید که قصد دارید محصولات غذایی تان را به کشور استرالیا صادر کنید باید به شما تبریک بگوییم چرا که انتخابی بی نظیر انجام داده اید. این کشور موقعیت خوبی برای فروش محصولات غذایی دارد. با این حال بسیار مهم است که فکر شده قدم بردارید و از نحوه صادرات مواد غذایی به استرالیا آگاهی داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

شما قبل از هر چیز باید یک استراتژی مدون برای صادرات تنظیم کنید. در این استراتژی همه چیز از جمله شیوه بسته بندی، قیمتگذاری، حجم صادرات، تحلیل های بازار و قرارداد با بیمه و حمل و نقل و تست کنترل کیفی محصولات گنجانده خواهد شد.

نحوه صادرات

این استراتژی در واقع به شما یک نقشه از مسیر می دهد. در ادامه لازم است که نیاز بازار را شناسایی کنید تا بی گدار به آب نزنید. صادرات کدام محصولات غذایی به استرالیا بهتر است؟ اصلا فرآیند صادرات چگونه است؟ قوانین کشور استرالیا برای صادرات مواد غذایی چیست؟ به کمک چه ارگان هایی نیاز دارید؟ کدام مجوزها را باید دریافت کنید؟ تمام این موارد جزو اقداماتی است که در روند صادرات مواد غذایی به استرالیا باید به آنها توجه شود.

برای ازاطلاع از نحوه صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

آشنایی با امور گمرکی برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، ارسال اظهار نامه برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، ارسال پروفرما به فروشندگان اصلی در استرالیا، ارسال نمونه محصول برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، تست کیفی محصول، اخذ مجوز بهداشت برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، قرارداد با شرکت بیمه، قرارداد با شرکت حمل و نقل و پرداخت مالیات و عوارض جزو مهمترین اقداماتی هستند که در آشنایی با نحوه صادرات مواد غذایی به استرالیا به آن ها برخورد خواهید کرد.

با توجه به تحریم هایی که در حال حاضر برای کشور ایران وجود دارد باید روش های ایمن و مطمئنی را برای مبادلات مالی انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که صفر تا صد امور صادرات مواد غذایی به استرالیا را به مجموعه پایا بسپارید. کارشناسان ما با سال ها تجربه و دانش در امر صادرات مواد غذایی شما را در این مسیر یاری خواهند کرد.

قیمت صادرات

قیمت صادرات مواد غذایی به استرالیا

یکی از نگرانی های بزرگ تولید کنندگان ایرانی دور بودن بیش از حد کشور استرالیا از ایران است. این بعد مسافت موجب شده تا اغلب تولیدکنندگان تصورات فضایی و عجیب در مورد قیمت صادرات مواد غذایی به استرالیا داشته باشند. نمی توان بالا بودن این هزینه را کتمان کرد اما سودآوری حاصل از فروش مواد غذایی می تواند این هزینه ها را جبران کند و برای شما دستاورد مالی بزرگی داشته باشد.

قیمت صادرات مواد غذایی به استرالیا متاثر از پارامترهای مختلفی می باشد. از جمله هزینه هایی که در این قیمت دخیل هستند می توان به هزینه تحقیقات بازار، هزینه بازاریابی، هزینه جذب مشتری، هزینه سفر به استرالیا، هزینه مکاتبات، هزینه اصلاح کالاها، هزینه بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه حمل و نقل، هزینه همگون سازی با استانداردهای استرالیا، هزینه اخذ مجوزهای لازم، هزینه تست کیفی محصولات، هزینه تبلیغات و هزینه های گمرکی از جمله مالیات و عوارض اشاره کرد.

حمل و نقل هوایی به مراتب هزینه بیشتری نسبت به حمل دریایی دارد اما باید دقت داشته باشید که حمل دریایی برای هر نوع محصولی مناسب نیست.

توصیه میکنیم که قبل از اقدام برای صادرات مواد غذایی به استرالیا تحلیل دقیقی از هزینه ها را انجام دهید. اینگونه می توانید در مورد مدیریت بودجه  برای صادرات مواد غذایی به استرالیا به شکل موفقیت آمیزتری عمل کنید. کارشناسان ما در پایا این هزینه ها را برای شما به طور دقیق برآورد خواهند کرد.

مراحل صادرات مواد غذایی به استرالیا

بسیاری از تولیدکنندگان برای راحتی خود از کمک سایر شرکت های کارگزار استفاده می کنند. بنابراین شما دیگر درگیر امور ترخیص و گمرک نخواهید شد. با این وجود اولین گام از مراحل صادرات مواد غذایی به استرالیا اخذ کارت بازرگانی است. تا زمانی که این کارت را دریافت نکنید امکان مبادله کالا و صادرات برای شما وجود ندارد.

بازاریابی محصول، تحلیل بازار، تحلیل رقبا و تبلیغات و کشف تفسیرهای آماری از اوضاع بازار از دیگر مراحلی مهمی است که در روند صادرات مواد غذایی به استرالیا باید انجام شود.

برای اطلاع از هزینه صادرات محصولات غذایی با کارشناسان ما تماس بگیرید

زمانی که شما مهره های اصلی زنجیره تامین را کشف کردید وقت آن می رسد که اقدام به ارسال پروفرما یا همان پیش فاکتور نمایید. در این پیش فاکتور تعداد، نوع و قیمت هر کدام از اقلام ذکر خواهد شد. ممکن است خریداران استرالیایی از شما نمونه محصول درخواست کنند. بنابراین لازم است که نمونه محصول یا همان سمپل را نیز ارسال کنید.

 مراحل صادرات

عقد قرارداد صادراتی از دیگر مراحل صادرات مواد غذایی به استرالیا می باشد. قراردادهای صادراتی پیچیده هستند و دارای قوانین مختص به خود می باشند. بنابراین توصیه می شود که حتما برای صادرات مواد غذایی به استرالیا  از کمک مشاورین خبره در این زمینه استفاده کنید تا بعدها دچار چالش نشوید.

قوانین بسته بندی هر کشور متفاوت از سایر کشورها می باشد. بنابراین شما نمی توانید محصولات غذایی تان را با بسته بندی های ایرانی به استرالیا بفرستید. علاوه بر رعایت قوانین بسته بندی کشور استرالیا باید مجوز سازمان بهداشت، استاندارد و جهاد کشاورزی و محیط زیست را نیز دریافت کنید. این مجوزها به سیاست های تصویب شده در استرالیا بستگی دارد.

تعیین ارزش گمرکی جهت تعیین عوارض و تعرفه گمرکی، اظهار کالا به گمرک برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، بستن قرارداد حمل و نقل برای صادرات مواد غذایی به استرالیا ، بستن قرارداد بیمه، گواهی بازرسی کالا، صدور فاکتور و صدور گواهی برای صادرات مواد غذایی به استرالیا  مبدا نیز از جمله مراحلی هستند که در روند صادرات انجام می شوند تا در نهایت بار قابل صادر نمودن گردد. توجه داشته باشید که در مورد امور مالی و انتقال وجه شیوه های امن را انتخاب کنید تا دچار مشکل با تحریم ها نشوید.

کارشناسان ما در پایا جزو خبره ترین و حرفه ای ترین متخصصین در امر صادرات مواد غذایی به استرالیا می باشند. بنابراین می توانید صفر تا صد مراحل صادرات مواد غذایی به استرالیا را با خیال آسوده به کارشناسان ما در این مجموعه بسپارید تا در نتیجه نامی خوش آوازه در بازار استرالیا از خود به جای بگذارید.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.