تولید رب انار صادراتی یکی از مهمترین صنایع فعال در ایران است که این رب ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.رب انار در طعم های مختلف تهیه می شود، رب انار شیرین، ترش و شیرین، رب انار با طعم های مختلف است. رب انار خواص درمانی زیادی دارد و با توجه به مزه هایش خواص مختلفی دارد. رب انار شیرین طبیعت سردی دارد و خواص درمانی کمتری نسبت به سایر انواع رب انار دارد.

 

رب انار صادراتی 

 

رب انار پوست را زیبا می کند و آکنه و زخم دهان را درمان می کند. همچنین استفاده از رب انار برای کسانی که می خواهند لاغر شوند گزینه خوبی است.

رب انار از جوشاندن آب آن درست می شود. در برخی از نقاط ایران به تفاله انار سس انار نیز می گویند و از این رب به عنوان افزودنی خوش طعم غذا استفاده می شود.

 

مشخصات رب انار صادراتی

 

رب انار تولید شده در ایران بهترین طعم را دارد، یکی از بهترین انارهای دنیاست و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. رب انار خون را تصفیه می کند و انرژی بدن را افزایش می دهد. همچنین رب انار کبد چرب را درمان می کند و حاوی ویتامین های زیادی است.

رب انار خاصیت ضد باکتریایی دارد که باعث التیام زخم ها و زخم های حفره دهان می شود، این خاصیت رب انار به دلیل وجود ماده ای به نام تانن در آن است.برای اطلاع از شرایط صادرات موادغذایی به چین با کارشناسان ما تماس بگیرید

ارزش غذایی رب انار تانن، نیاسین، منیزیم و پروتئین است که به صورت فله و بسته بندی داده می شود.گوشت انار با توجه به ذائقه مصرف کننده طعم های مختلفی دارد و می تواند نرم یا سفت باشد که هر نوع مزیت های خاص خود را دارد.

قبل از خرید رب انار صادراتی با انواع آن آشنا شوید و نوع رب انار مورد نیاز خود را برای مصرف انتخاب کنید. هنگام خرید رب انار صادراتی حتما از فروشگاه های معتبری که کیفیت لازم را دارند تهیه کنید. رب اناری که تهیه می کنید باید معطر و خوشمزه باشد. رب انار تهیه شده از فروشگاه های نامعتبر ممکن است بی کیفیت و ناخالص باشد.

هنگام استفاده از رب انار بهتر است آن را به صورت تازه استفاده کنید، بنابراین به اندازه نیاز خود را تهیه کنید تا به مرور زمان کهنه نشود. هزینه صادرات انار بسته به نوع بسته بندی، وزن، کیفیت انار مصرفی و قدرت آن متفاوت است و نمی توان قیمت آن را به طور دقیق تعیین کرد.

عوامل مختلفی بر رشد بیرونی پوست انار تأثیر می گذارد. از جمله این عوامل مهم می توان به رشد صنایع غذایی و افزایش تقاضا برای محصولات طبیعی و سالم، بهبود روش های بسته بندی و حمل و نقل، تبلیغات خوب در بازار جهانی و رشد سریع تجارت صادراتی اشاره کرد.

همچنین کشورهایی که نیاز به پوست انار دارند و در حال حاضر ظرفیت تولید آن را ندارند از این کشور برای تامین نیاز خود استفاده می کنند که باعث افزایش صادرات می شود. به طور کلی رشد صادرات انار به بازار جهانی نشان از توسعه تجارت صادراتی کشور و رشد تولید ایران در این زمینه دارد.

 

بهترین رب انار صادراتی  

 

در مورد یک کیلوگرم رب انار چه می دانید که به صورت کاملا طبیعی و سالم تولید می شود زیرا در این محصول کیفیت بسیار مهم است و مردم به این نکته توجه می کنند تا بتوانند محصولی با کیفیت تهیه کنند. زیرا رب انار بسیار مغذی و برای سلامتی موثر است.

رب انار یکی از پرمصرف ترین  بهترین ادویه های غذایی است که بسیار خوشمزه است و برای درمان بیماری ها قابل استفاده است. و اگر شما نیز از این بیماری رنج می برید، توصیه می کنیم به خواندن ادامه دهید و پیشنهادات خود را ارائه دهید. این برای شما عزیزان است.

امروزه افراد دارای اضافه وزن زیاد هستند، بنابراین کسانی که اضافه وزن دارند و رژیم غذایی مناسبی ندارند در خطر ابتلا به بیماری کبد چرب قرار دارند، زیرا افراد چاق غذاهای چرب می خورند و اگر از مصرف آنها پرهیز نشود، چربی اضافی ایجاد می شود. در بدن انباشته شود. کبد بعد از مدتی آزمایشات کبد چرب ظاهر می شود.

در واقع کبد وظیفه پاکسازی بدن و دفع سموم را بر عهده دارد و زمانی که کبد قادر به دفع سموم نباشد، نتیجه آن تجمع چربی در ناحیه کبد است. با استفاده از غذاهای سالم و رژیم غذایی مناسب می توانید این بیماری را درمان کنید و یکی از راه های کاهش چربی کبد استفاده از رب انار است.

یعنی با استفاده از این محصول در مدت زمان مشخصی می توانید کبد خود را تمیز کنید که برای این منظور نیاز به رژیم غذایی مناسب دارید.برای اطلاع از خدمات صادرات مواد غذایی به ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید

شاید از شما بپرسند که چرا رب انار برای پاکسازی کبد موثر است، پاسخ این است که رب انار بسیار کم چرب است و تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کند و به دلیل دارا بودن اسید لینولنیک کبد را به طور کامل پاکسازی می کند. همچنین طبیعی بودن آب انار باعث چربی سوزی و کاهش وزن می شود.

برای جلوگیری از افزایش وزن، می توانید یک یا دو قاشق غذاخوری رب انار ارگانیک در روز بخورید. این به شما انرژی بیشتری می دهد و باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید. این موضوع توجه همه را به خود جلب کرده است. بنابراین می توانید از این محصول پرکاربرد به عنوان ادویه غذایی و یا برای درمان بیماری های بسیار موثر استفاده کنید. 

اگر بخواهیم بگوییم که بهترین رب انار چه ویژگی هایی میتواند داشته باشد که به سلامتی افراد آسیب نزند این است در این چاشنی لذیذ در کارخانه به هیچ عنوان مواد نگهدارنده استفاده نمی شود. البته برای اینکه بهترین رب انار را به بازار جهانی به فروش برسانیم باید به ویژگی های دیگری توجه داشته باشیم.

از جمله این که این محصول باید از انار درجه یک تهیه شود و کاملا ارگانیک باشد.تمامی این خصوصیات می تواند بهترین محصول رب انار صادراتی را برای شما تولید کن تا از استفاده از آندر انواع خورش و غذا های لذیذ بهره ببرید. 

در گذشته بهترین رب انار به صورت کاملا سنتی تهیه می شد و بدون اینگه تارخ مصرف و یا اطمینانی از صحت و سلامت آن وجود داشته باشد خریداری می شد ولی در حال حاضر این محصول به صورت کاملا صنعتی در کارخانه های کاملا مجهز تهیه و تولید می گردد.

خرید  بهترین رب انار اصل یکی از مهمترین فاکتورهایی است که افراد به آن توجه لازم را دارند. برای درست کردن رب انار صنعتی و با کیفیت باید در ابتدا از بهترین نوع انار استفاده کرد. شستشوی قبل از دانه دانه کردن انار بسیار مهم است مع پوست انار به صورت کامل پاک شود.

بعد از آن انار ها در دستگاه پرس قرار داده می شوند تا کاملا آب آن از پوست و گوشتش به طور کامل جدا گردد. بهترین رب انار صادراتی از جمله محصولاتی است که هر فردی به دنبال آن میگردد، رب انار صادراتی از خلوص صد در صد برخوردار است و به هیچ عنوان ناخالصی در آن وجود ندارد .

در صورتی که رب انار هایی که به صورت سنتی درست می شوند ممکن است دارای ناخالصی بوده و در موارد ممکن است از بهداشت کافی برای تهیه آن استفاده نشده باشد. 

رب انار یکی از بهترین و پرفروش ترین فرآورده های انار است که از محبوبیت بالایی در بین عموم برخوردار است. تولیدکنندگان زیادی در نقاط مختلف کشورمان مشغول تولید رب انار هستند. در بین محصولات، نیم کیلو رب انار یکی از پرفروش ترین انواع انار است. بازار صادراتی نیم کیلویی رب انار این محصول را با روش های مختلف موجود در بازار به خارج از کشور می برد.

 

 بهترین رب انار صادراتی

ویژگی های بهترین رب انار

 

در حال حاضر تعداد زیادی انبار برگرفته از مناطق مختلف کشورمان به تولید انواع رب انار غلیظ اختصاص دارد، لذا این محصول به صورت صنعتی و سنتی تولید می شود.برای اطلاع از صادرات مواد غذایی به عمان با کارشناسان ما تماس بگیرید 

کیفیت رب انار تولید شده در ایران بسیار بالاست. در حال حاضر انواع رب انار غلیظ و مرغوب توسط شرکت های مطرح به ویژه برند ما تولید و با کیفیت بالا وارد بازار می شود. هر منطقه ای از کشور ما انار خود را برداشت می کند و از همان انارها می توان رب انار تهیه کرد.

هر منطقه از کشور ما انار مخصوص به خود را می کارد و با توجه به اینکه در ایران طعم های مختلفی از انار تولید می شود، می توان رب انار تهیه کرد. تفاله انار استخراج شده کاملاً فشرده یا خالص می شود.

رب انار ترش یکی از خاص ترین انواع رب انار است که برای بسیاری از افرادی که ممکن است با فواید نوشیدن آب انار آشنایی نداشته باشند توصیه می شود، استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم.

یکی از مهم ترین فواید مصرف رب انار ترش جلوگیری از حالت تهوع است، بنابراین این محصول برای خانم های بارداری که در دوران بارداری خود دچار حالت تهوع می شوند، مناسب است، البته نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

بهترین رب انار صادراتی سرشار از آهن و اسید فولیک است، بنابراین افراد نباید از مصرف این فرآورده غافل شوند، به خصوص خانم هایی که نیاز شدید به آهن و اسید فولیک دارند.

ویتامین C موجود در رب انار برای تقویت سیستم ایمنی ضروری است، بنابراین برای کاهش احتمال ابتلا به بیماری های مختلف، بهتر است رب انار ترش را به میزان معینی به طور مرتب مصرف کنید.رب انار صادراتی به کشورهای عراق و مالزی می تواند سود قابل توجهی برای ایران داشته باشد زیرا انار و رب انار ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است.

ایران در بخش صادرات غیرنفتی فعال است و محصولات کشاورزی نیز برجسته است. ایران رتبه اول تولید انار در کشور را دارد. به همین دلیل، او به طور فعال در بخش صادرات فعالیت می کند.

اما انار تنها میوه جدیدی نیست که راه را برای بازار جهانی باز می کند. تفاله انار یکی دیگر از محصولات انار است که پایه مصرفی منفعل دارد. عراق و مالزی دو کشور خریدار رب انار هستند.انار محبوب ترین نوع پودر انار در جهان است، بنابراین صادرات پودر انار یک تجارت عالی است.

 

بسته بندی رب انار صادراتی

 

رب نسبت به محصولاتی مانند گوجه فرنگی و انار برای حمل و نگهداری آسان تر است. ایران به کشورهایی مانند روسیه، ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، عراق و افغانستان لاستیک صادر می کند.برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به امارات  با کارشناسان ما تماس بگیرید

بسته بندی محصولات صادراتی تا حدودی با محصولات داخلی متفاوت است و طراحان بسته بندی سعی می کنند شکل و گرافیک بسته بندی را با فرهنگ کشور مقصد هماهنگ کنند. از طرفی استفاده از بسته بندی های بزرگ و سپتیک برای مسافت های طولانی مقرون به صرفه تر است.

طراحی بسته بندی رب گوجه فرنگی برای بازارهای خارجی باید با استانداردهای بین المللی مواد غذایی مطابقت داشته باشد و برای هر کشور بسته بندی جداگانه ای وجود دارد. کارفرما موظف است جزئیات دقیق این دستورالعمل را بداند و هنگام سفارش طراحی بسته بندی خمیر صادراتی، آنها را به اطلاع طراح برساند.

طراحی گرافیکی بسته بندی به زبان جوامع مصرف کننده بستگی دارد. اگر در نوشتار از زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد استفاده شده باشد، طراحی گرافیکی بدون محدودیت قابل انجام است، اما اگر از فارسی استفاده شود و مصرف کننده آن را نداند، باید از تصاویر واضح برای انتقال ایده استفاده شود. 

کارخانه های و واحد های تولیدی که اقدام به تولید رب انار می کنند باید به بسته بندی کالا خود توجه بسیاری داشته باشند. بسته بندی شکیل و استاندارد به عنوان یک تبلیغ برای محصول رب انار به شمار می رود. بنابراین طراحی در بسته بندی رب انار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

آسپتیک روشی برای بسته بندی محصولات غذایی و دارویی است که از فرآیندهای مختلفی مانند حرارت دادن برای استریل کردن محصول و ظرف بسته بندی استفاده می کند و حتی محلی که فرآیند بسته بندی انجام می شود باید عاری از مواد بیولوژیکی و غیر بیولوژیکی باشد.

آلاینده ها؛ بدین ترتیب پس از بسته شدن بسته بندی هیچ گونه آلودگی در داخل باقی نمی ماند و فرصتی برای ورود میکروارگانیسم ها و آلاینده های شیمیایی از محیط بیرون وجود نخواهد داشت، بنابراین محصولات فاسد شدنی را می توان برای مدت طولانی در دمای اتاق نگهداری کرد.

صنعت بسته بندی راب به طور کلی به سبک آسپتیک انجام می شود و همانطور که دیدیم همه فروشگاه ها محصولات راب را خارج از اتاق سرد حمل می کنند. در طراحی بسته بندی کیک، اطمینان از استریل شدن مواد بسته بندی بسیار مهم است.

بهترین بسته بندی برای پاستا در دهه گذشته جعبه فلزی بود، زیرا از نظر قیمت و شرایط نگهداری برای تولید کننده ایده آل بود، اما برندهای جدیدی که محصولات خود را به بازار آوردند از همین طرح پیروی کردند و این روند تکرار شد. چیزی که امروز بازار اشباع شده است.

حتی از بسته بندی شیشه ای پاستا که اخیرا وارد فروشگاه ها شده است، بیش از حد و اغلب استفاده می شود. طراحی بسته بندی رب گوجه فرنگی در این زمان نیاز به تغییرات اساسی دارد.برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به عراق  با کارشناسان ما تماس بگیرید

یک کیلو تفاله انار را نگهداری کنید. فروشگاه های عرضه مواد غذایی ارگانیک و طبیعی حتما تفاله انار ترش خانگی را با بسته بندی مناسب به صورت سالم به مشتریان خود عرضه می کنند. یکی از پرفروش ترین انواع تفاله انار است. تفاله انار یک کیلوگرم است. بازار و قیمت مناسب

می توانید آن را به صورت عمده با قیمت مناسب از هر فروشگاه رب انار ارزان سفارش دهید. تمام رب های انار ما به صورت بهداشتی توسط تولید کنندگان معتبر تولید می شوند. برای تهیه این محصول از انار تازه و طبیعی استفاده می شود. چرا رب انار اینقدر خوشمزه است؟

 

انواع رب انار صادراتی

 

مهم ترین نکته در تهیه رب انار استفاده از انار تازه و درجه یک است. ترشی یا شیرینی دانه های انار تاثیر زیادی در کیفیت خمیر دارد. هر چه کیفیت این گارنت ها بهتر باشد، محصول نهایی بهتر است. به طور کلی رب انار به دو صورت تهیه می شود.

در روش اول ،آب انار را با استفاده از آبمیوه گیری های مخصوص له می کنند. سپس بجوشانید تا به غلظت لازم برسد. محصولی که از این روش به دست می آید رب انار رسمی نام دارد.

روش دوم، دانه های انار را در ظرف بزرگی ریخته و می جوشانند. در واقع این نوع رب انار با استفاده از آب و گوشت دانه های انار به دست می آید و نسبت به رب انار رسمی قوی تر و غلیظ تر است. در نهایت یک رب انار قهوه ای تیره به دست می آید. هر چه آب کمتر و ضخامت محصول بیشتر باشد، نگهداری آن آسان تر خواهد بود. دقت کنید که این محصول در یخچال نگهداری شود تا کپک نزند.

از این محصول می توان در پخت غذاهایی مانند فسنجان، اکبرجوجه، ترشی مرغ و … استفاده کرد. شما می توانید رب انار را از طریق مجموعه ما سفارش دهید و محصولی با کیفیت را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

پر تولید یعنی رب انار به دلیل طعم بسیار مطبوع خود توانست جایگاه بسیار مناسبی در بازار کشورهای دیگر پیدا کند. از این رو رب انار صادراتی به یکی از سودآورترین تجارت ها تبدیل شده است و بسیاری از کشورها خواهان رب انار صادراتی ممتاز ایرانی هستند.

انار از انواع ترش و شیرین تهیه می شود. در واقع نوع انار مورد استفاده در تهیه ماکارونی نقش مهمی در طعم آن دارد. مردم می توانند با توجه به ذائقه خود این محصول خوشمزه را انتخاب و مصرف کنند. این ادویه در دو نوع جامد یا ترد تهیه می شود.

رب انار خنک است. آب انار شیرین مزه خنک‌تری نسبت به آب انار شیرین دارد. این ماده غذایی خواص مختلفی دارد و برای پیشگیری از کبد چرب و فشار خون استفاده می شود.

مهمترین نکته در تهیه رب انار صادراتی انار استفاده از انارهای تازه و درجه یک است. اسیدی یا شیرینی دانه های انار می تواند بر کیفیت تفاله آن تاثیر زیادی بگذارد. هرچه کیفیت انار بهتر باشد، محصول نهایی بهتری خواهد داشت. به طور کلی رب انار صادراتی به دو صورت تهیه می شود.

در روش اول آب انار با استفاده از آب میوه گیری های مخصوص به دست می آید. سپس آن را می جوشانند تا به غلظت مناسب برسد. محصول به دست آمده از این روش رب انار صادراتی رسمی نام دارد.برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به قطر  با کارشناسان ما تماس بگیرید

در روش دوم دانه های انار را در ظرف بزرگی ریخته و می پزند. در واقع این نوع رب انار صادراتی با استفاده از آب و تفاله دانه های انار به دست می آید و نسبت به رب انار رسمی قوی تر و غلیظ تر است. در نهایت رب انار شکلاتی تیره گرفته می شود. هرچه آب کمتر و غلظت این محصول بیشتر باشد، کار با آن آسان تر است.

 

محصولات رب انار صادراتی 

سفارش رب انار صادراتی

 

رب انار یکی از محصولات گرانبها و خوشمزه ایران است که در سراسر جهان شناخته شده است. این محصول از انار تهیه شده و دارای عطر و رنگ و طعم خاصی است. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که رب انار صادراتی فواید بسیاری برای سلامتی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف است.

به دلیل خواص استثنایی انار و رب آن، رب انار صادراتی در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. کانتینرها با استفاده از کشتی، هواپیما یا تریلر به مقصد نهایی حمل می شوند. رب انار صادراتی را را می توان به شیوه های متفاوتی سفارش داد. یکی از راه هایی که به عنوان بهترین روش برای تهیه و خرید رب انار می باشد استفاده از خرید آنلاین می باشد.

شما میتوانید وارد سایت های معتبر شوید و از برندهای معتبر رب انار صادراتی را خریداری کنید. همچنین این محصول در فروشگاه های معتبر بسیار موجود می باشد.برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به دبی  با کارشناسان ما تماس بگیرید

 با توجه به تغییرات قیمت و نوسانات بازار جهانی، نحوه ارسال و سفارش و رب انار صادراتی ممکن است متفاوت باشد. رب انار صادراتی فواید زیادی دارد. اولاً انار محصولی با کیفیت است و به راحتی در هر منطقه ای کاشته می شود. این مزیت باعث شده است که تولید و رب انار صادراتی بسیار بالا باشد.

ثانیاً رب انار صادراتی نسبت به سایر محصولات راحت‌تر در دسترس است و در اکثر کشورها قابل تبلیغ است. در نتیجه بازار فروش رب انار بسیار بزرگ و قابل توسعه است. علاوه بر این، مصرف رب انار صادراتی در کشورهای دیگر افزایش چشمگیری داشته است.

به دلیل طعم بی نظیر و خواص درمانی رب انار، مردم در سراسر جهان به این انار علاقه مند هستند. صنعت بسته بندی نقش مهمی در تولید و رب انار صادراتی دارد.

 بسته بندی مناسب و جذاب برای حفظ کیفیت این محصول و همچنین اطمینان از عرضه آسان آن به بازارهای خارجی مهم است. به طور کلی با رب انار صادراتی به کشورهای مختلف به عنوان یک محصول خوش طعم، مرغوب و سالم، فروش محصولات انار به خارج از کشور افزایش یافته است.

آیا از ظروف استفاده می کنید؟ رب انار صادراتی به دلیل استفاده از حمل و نقل راحت به سراسر جهان صادر می شود و تولید و فروش آن در آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 

رب انار صادراتی  درجه یک

 

رب انار یکی از بهترین و خوشمزه ترین چاشنی هایی می باشد که بسیاری از کشور ها تمایل به واردات آن از کشور ایران دارند. یکی از مهمترین عواملی که سبب میشود تا اکثر کشور ها به مصرف رب انار صادراتی روی بیاورند خواص درمانی آن می باشد. کشورهای عربی به دلیل سبک خاصی که در پخت غذا های خود دارند از رب انار صادراتی بسیار استفاده می کنند. 

رب انار صادراتی درجه یک یکی از محصولات عالی و پرفروش میباشد که بسیار از کشور ها این محصول را سفارش می دهند. شما میتوانید رب انار صادراتی را در انواع غذا ها و حتی سالاد ها استفاده کنید.برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به هلند  با کارشناسان ما تماس بگیرید

انار تنها یکی از انواع مواد غذایی است که در بازار جهانی به فروش می رسد. این محصول با مواد مغذی بالا و طعمی لذیذ در بین مصرف کنندگان محبوب شده است. به همین دلیل تلاش و برنامه ریزی کمی برای اطمینان از صادرات محصولات از خارج کافی است.

یکی از راه های ارسال کارت پستال رومی برقراری روابط تجاری مستقیم با خریداران خارجی بود. برقراری روابط مستقیم با مشتریان بین المللی و درک نیازهای آنها می تواند به شرکت ها کمک کند تا صادرات خود را افزایش دهند. در این زمینه استفاده از خدمات بازاریابی و تبلیغات مناسب با همکاری سرمایه گذاران داخلی حائز اهمیت است.

همچنین رعایت استانداردهای بین المللی، تضمین کیفیت و مدیریت پرسنلی کیفیت محصول به جلب اعتماد مشتریان بین المللی برای صادرات محصولات انار کمک می کند. استفاده از ابزارهای دیجیتال و فناوری اطلاعات می تواند در صادرات کارتون رومی به بازارهای بین المللی مفید باشد.

به عنوان مثال، استفاده از شبکه ها و بازارهای الکترونیکی بین المللی می تواند راه خوبی برای شرکت ها برای جذب مشتریان جدید و گسترش بازار خود باشد. همچنین سامانه آنلاین پاسخگویی به سوالات مشتریان و رفع مشکلات فنی به بهبود روابط تجاری و افزایش اعتماد مشتریان به محصولات راب انار کمک می کند.

علاوه بر این، ارتقای کیفیت محصول و ارائه محصولات بهتر به مشتریان می تواند برای رب انار صادراتی درجه مفید باشد. با استفاده از فناوری‌ها و روش‌های جدید در تولید و بسته‌بندی، می‌توان طعم بهترین محصولات را به مشتریان چشید.

همچنین ارائه خدمات پس از فروش مناسب و به موقع به مشتریان می تواند به جلب رضایت مشتریان و تشویق آنها به خرید مجدد کمک کند. در نهایت، شرکت ها با ایجاد تنوع در محصولات موجود و ایجاد محصولات جدید، به افزایش صادرات خود به بازار جهانی کمک خواهند کرد.

با بهبود تحقیق و توسعه و درک نیازهای بازارهای خارجی، می توان محصولاتی با ویژگی های متفاوت به مشتریان عرضه کرد. همچنین ایجاد برندهای جدید برای محصولات انار و استفاده از روش های بازاریابی مناسب باعث افزایش محبوبیت محصول در بازار جهانی می شود.

رشد رب انار صادراتی درجه یک در بازارهای جهانی به عنوان یکی از محصولات مهم صادراتی کشورمان در دهه اخیر مشاهده شده است. رب انار صادراتی به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات در صنایع غذایی دنیا شناخته می شود و مصارف زیادی دارد.

این محصول به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده در صنایع غذایی کاربرد دارد و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که برای سلامت بدن بسیار مفید است. رشد رب انار صادراتی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن در بازارهای جهانی رخ داده است.

علاوه بر خواص تغذیه ای و طعم لذیذ، نگهداری طولانی مدت رب انار صادراتی امکان پذیر است و می توان از آن به عنوان یک محصول فاسد نشدنی استفاده کرد. این ویژگی باعث افزایش رب انار صادراتی به کشورهای مختلف جهان شده است. انار به 15 کشور صادر می شود.

بر اساس گزارش گمرک، در هشت ماهه امسال 7 هزار و 211 تن و 256 کیلوگرم انار به ارزش 2 میلیون و 496 هزار دلار به 15 کشور ارمنستان، افغانستان، امارات، آلمان، بحرین، پاکستان، ترکمنستان، سوئد، عراق، عمان ارسال شده است. 

روسیه ، قطر، کره جنوبی، کویت و هلند اما سال گذشته 3500 تن از این میوه شیرین را روانه بازار کشورهای دیگر کردند. این آمار نشان می دهد که میزان صادرات انار در سال گذشته 106 درصد افزایش داشته است.

 

مصرف سرانه انار غیرکشوری

 

وی میزان تولید انار کشور در سال جاری را نزدیک به یک میلیون و 200 هزار تن پیش بینی کرد. در ایالت کاهش فعالیت داشت اما در سایر مناطق آنارشی شاهد افزایش فعالیت بودیم و به همین دلیل این محصول برای بازار شب یلدا اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: یک قسمت از این میوه به صورت تازه مصرف می شود و قسمت دیگر در فرآورده های فرآوری شده مانند رب انار صادراتی درجه یک یا آب انار استفاده می شود.برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به آمریکا  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های رب انار صادراتی

 

تازه و سالم

کاملا بهداشتی تولید شده است

با نماد سیب سالم

صادرات به صورت عمده و بسته بندی

بسته بندی کاملا تمیز و زیبا

خیلی خوب

قیمت مناسب

رنگ و طعم دلپذیر

بسته بندی انار متفاوت است، شکل بسته بندی ممکن است روی قیمت آن تاثیر بگذارد.برای اطلاع از  صادرات مواد غذایی به نیوزلند  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته بندی نارنجک در بازار داخلی و خارجی متفاوت است، البته این تفاوت فقط در جنس و مقاومت بسته بندی است و جعبه ها و کارتن های صادراتی کمی محکم تر و بهتر از کارتن های داخلی هستند.

بذر ایران به بیست کشور دنیا صادر می شود که در ادامه به معرفی برخی از این کشورها می پردازیم: آلمان، انگلستان، امارات متحده عربی، اوکراین، کره جنوبی و … که در این میان کره جنوبی یکی از بزرگترین خریداران ایرانیان محسوب می شود. انار. شاه‌آوردان، میخوش، شیرین ساوه، ملس اصفهانی با دانه‌های قرمز و … از معروف ترین انارهای ایرانی هستند.