شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران

در رابطه با شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران باید گفت که یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود و پاسخ آن نیز روشن و شفاف است این می باشد که چرا تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان مواد غذایی برای صادرات محصولات خود اقدامی نمی کنند؟ شما فکر می کنید دلیل این امر چیست؟ آیا صادرات امری راحت و بی دردسر است؟

آیا نیاز به برنامه ریزی و صرف زمان و انرژی ندارد؟ آیا نیاز به دانش و مهارت و تخصص کافی ندارد؟ آیا نیاز ندارد تا توانمندی بالایی در برقراری ارتباطات موثر داشته باشید و به تکنیک های مذاکره تجاری و قواعد حقوقی اشراف داشته باشید؟ پاسخ تمامی این سوالات مثل روز روشن است.

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در واقع به همین دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی به رغم تمایل زیادی که به برندسازی در خارج از مرزها دارند هنوز نتوانسته اند در این زمینه گامی هر چند کوچک بردارند. شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران آماده ارائه خدمات صفر تا صد صادرات مواد غذایی به سراسر جهان می باشد.

صادرات

اگر می خواهید بدون نیاز به صرف زمان و هزینه جهت آموختن زبان، آشنایی با تکنیک های مذاکره تجاری، آشنایی با قواعد حقوقی، آموزش امور گمرکی و تکنیک های بازاریابی و تبلیغات روند صادرات مواد غذایی را بدون هیچ دردسری طی کنید کافیست با مجموعه پایا ؛ یکی از بهترین شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران در تماس باشید تا از خدمات این مجموعه بازرگانی یا شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران بهره مند شوید. تیم ما با بهره مندی از کارشناسان خبره و آموزش دیده در امور حقوقی، بازرگانی، مالی، گمرکی، ترخیص و کنترل کیفی روند صادرات مواد غذایی را برای شما هموار نموده است.

یکی از مهمترین نکاتی که تولید کنندگان مواد غذایی باید به آن اشراف داشته باشند این است که هر کشور دارای قوانین و الزامات خاص خود می باشد که شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران به این موارد اشراف دارند . در واقع روند صادرات مواد غذایی به هر کدام از پنج قاره جهان و هر کدام از کشورهای واقع در این قاره ها متفاوت خواهد بود. برخی کشورها الزامات محیط زیستی و را به تصویب رسانده و اند و برخی دیگر گواهی های تایید کیفی را به انضمام سایر مجوزها و گواهی ها دریافت می کنند.

برای اطلاع از شرایط صادرات موادغذایی به چین با کارشناسان ما تماس بگیرید

شما همچنین باید در قیمتگذاری محصولات تان به نحوی عمل کنید که تعادل اقتصادی بازارهای خارجی را بر هم نزنید. اما با شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران جای نگرانی نیست. نیازی نیست شما از قوانین، استانداردها و الزامات تک به تک کشورها مطلع باشید. کافیست همه چیز را به شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران بسپارید. کارشناسان ما در این مجموعه با اشراف کامل به قوانین تمامی کشورها در امر صادرات و واردات، صادرات مواد غذایی را برای مجموعه شما انجام خواهند داد.

از نکات مهمی که توسط شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران مورد توجه قرار خواهد گرفت، نگاهی رو به جلو به چشم اندازهای سازمان شماست. ما در این شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران به شما و تیم تولیدی تان کمک خواهیم کرد تا به اهداف و آرمان هایی که در منشور سازمانی تان بدان ها اشاره کرده اید دست پیدا کنید. همراستایی استراتژی های تدوین شده برای صادرات مواد غذایی و چشم اندازهای پیش رو با شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران می تواند آینده درخشانی را برای تیم تولیدی شما رقم بزند.

برای اطلاع از شرایط و خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید

بسیاری از مواقع بدون اینکه بدانید ممکن است سطح کیفی مواد غذایی تان در حد استانداردهای کشور هدف نباشد. در نتیجه بسیار مهم است که این استانداردها را تامین کنید. ما در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران به شما کمک می کنیم چه در بحث سطح کیفی مواد غذایی و چه در بحث بسته بندی محصولات موفق عمل کنید. تغییر فرمول مواد غذایی و یا تغییر دادن بسته بندی مواد غذایی از مهمترین خدماتی است که در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران ارائه می شود. لیبل های مخصوص روی محصولات چسبانده می شوند و اطلاعات لازم نیز توسط جت پرینتر روی بسته بندی ها حک خواهند شد.

برای صادرات مواد غذایی به کشورهای دیگر باید به خوبی بازار هدف را شناسایی کنید اما شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران این کاررا برای شما آسان کرده است. آیا محصولات غذایی شما در این بازارها خریدار دارد؟ نرخ تقاضا برای خرید محصولات تان چقدر است؟ رقبای شما کدام برندها هستند؟ محدودیت های پیش روی شما در این بازار چیست؟ تهدیدها و فرصت هایی که با آن روبرو می شوید کدام ها خواهند بود؟ طبق چه سیستمی باید قیمت گذاری محصولات تان را انجام دهید؟ همه و همه این موارد به شما کمک می کند تا بتوانید یک استراتژی قوی برای صادرات مواد غذایی تدوین کنید.

اما پرداختن به این موضوعات می تواند وقت گیر، هزینه بر و نیازمند به صرف انرژی باشد. شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران با بهره مندی از یک تیم قوی بازاریابی، امور مربوط به تحقیقات بازار و تحلیل رقبا را برای شما انجام خواهد داد. تیم ما با بررسی داده های پیشین و داده های فعلی بازار هدف، بهترین هدف گذاری را برای صادرات در نظر خواهد گرفت.

صادرات

در نظر گرفتن بهترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی مواد غذایی از دید سنتی و مدرن می تواند راه را برای معرفی محصولات شما هموار نماید که شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران برای تمام این موارد برنامه ریزی دارد.

به عنوان مثال ممکن است شرکت در نمایشگاه های مواد غذایی که روشی سنتی است در برخی مواقع جواب بهتری بدهد و گاهی اوقات نیز تکنیک های بازاریابی دیجیتال بهتر باشد که نمونه اش برقراری ارتباط با تجار در بسترهای مجازی مانند لینکدین است. شما از این طریق می توانید با تجار خارجی پای میز مذاکره بروید و بعد از مذاکرات تجاری و مکاتبات رسمی، برای عقد قرارداد توافق کنید.

برای اطلاع از صادرات مواد غذایی به عمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

کارشناسان ما در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران با بهره مندی از دانش روز در زمینه مذاکرات تجاری و آشنایی به تمامی قوانین حقوقی جهت عقد قراردادهای تجاری بین المللی، راه را برای شما هموار خواهند کرد. شما می توانید با کمک شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران  با قوی ترین حلقه های زنجیره تامین در بازارهای خارجی ارتباط بگیرید و موفق به مبادله با آن ها شوید. ایجاد روابط پایدار با تجار خارجی و توافق با بیشترین نرخ سوددهی از خدمات مهم ما در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران می باشد.

در رابطه با شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران باید گفت اگر با گواهی های قانونی مورد نیاز جهت صادرات مواد غذای آشنایی ندارید؟ حتی اسم این گواهی ها را نمی دانید؟ اشکالی ندارد. چرا که تیم ما در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران ، صفر تا صد مراحل اخذ مجوزهای قانونی را برای صادرات محصولات غذایی شما طی خواهند کرد.

از مجوز استاندارد و بهداشت و قرنطینه گرفته مجوز سازمان غذا و دارو و جهاد کشاورزی و محیط زیست و انرژی اتمی همه این موارد با شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران به بهترین شکل انجام می شود. مراحل مربوط به مجوزهای کنترل کیفی و گواهی بازرسی و نمونه برداری نیز به طور مجزا در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران انجام خواهد شد.

نام گمرک که می آید اندام بسیاری از تاجران به لرزه می افتد! چرا که بارها طعم تلخ گیر افتادن در لوپ های ناقص گمرک را چشیده اند با تیم متخصص پایا در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران به همچین مشکلی بر نمیخورید. انجام امور گمرکی نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد. شما باید دانش بالایی در مورد امور گمرکی داشته باشید و به خوبی بدانید که باید از چه مسیرهایی عبور کنید تا به مقصد برسید.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به قطر  با کارشناسان ما تماس بگیرید

تیم خبره پایا در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران ، تشریفات گمرکی را با کمترین دردسر، هزینه و بالاترین سرعت ممکن برای شما طی خواهند کرد. در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران  انجام بازرسی های کیفی و کمی، بسته بندی استاندارد، لیبل زنی محصولات، قیمت گذاری استاندارد، پرداخت هزینه های گمرکی مانند عوارض و مالیات و انجام امور مربوط به ترخیص کالا همگی توسط تیم خبره پایا در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران  انجام خواهد شد.

شیوه حمل و نقل مواد غذایی در روند صادرات یکی از مهمترین مواردی است که باید توجه ویژه به آن مبذول گردد در این بخش نیز شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران بهترین برنامه ریزی را مطابق با بار شما در نظر می گیرد.

برخی مواد غذایی از نوع فسادپذیر هستند و باید سریع تر به مقصد برسند. از طرفی ممکن است فاصله بین کشور مبدا و مقصد بسیار زیاد باشد. در نتیجه باید شیوه ای از حمل و نقل انتخاب شود که در عین حفظ سلامت و تازگی مواد غذایی، کمترین هزینه را در پی داشته باشد که در این مسیر نیز تیم پایا در بین شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران بیشترین تجربه را دارد .

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به امارات  با کارشناسان ما تماس بگیرید

صفر تا صد حمل و نقل مواد غذایی در تمامی مراحل صادرات به عهده شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران خواهد بود. شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران با انتخاب بهترین و ایمن ترین شیوه های حمل و نقل، خیال شما را از بابت صحت و سلامت مواد غذایی صادراتی آسوده خواهد نمود.

پایا به عنوان یکی از شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران با شرکت های بیمه نیز در ارتباط است و بار ارسالی شما را مشمول بیمه نیز خواهد کرد. در نتیجه هر گونه خسارت و زیان احتمالی که ممکن است به بار وارد شود توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد. بسیاری از صادرکنندگان با بی توجهی به این موضوع بخش زیادی از سرمایه شان را از دست می دهند. اما هدف ما در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران ، ارائه خدمات در ایمن ترین حالت ممکن و با کمترین نرخ ضرر و بیشترین سوددهی می باشد.

نظارت بر استانداردهای مواد غذایی مطابق با الزامات کشور مقصد، بسته بندی صحیح و اصولی، انبارداری و مدیریت کالا، قیمت گذاری استاندارد، ارسال نمونه محصول برای تجار خارجی، ارسال پیش فاکتور و فاکتور خرید، انجام امور مالی با حساب های ارزی بین المللی، بازرسی کمی و کیفی محصولات صادراتی و انجام صفر تا صد امور گمرکی و ترخیص کالا همگی از خدماتی است که در شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران ارائه می شود.

برای اطلاع از خدمات صادرات مواد غذایی به ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید

مجموعه پایا یکی از خوش سابقه ترین شرکت های صادرات مواد غذایی در تهران در زمینه صادرات مواد غذایی می باشد. شما نیز می توانید برای صادرات امن محصولات غذایی خود و برند سازی در خارج از مرزهای ایران به تیم خبره ما اطمینان کنید. بی شک نتیجه این اطمینان نتیجه ای درخشان خواهد بود.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.