شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران

 در رابطه با شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران باید گفت اگر تا کنون به محصولات غذایی در حال عرضه در بازارهای خارجی دقت کرده باشید خوبی می دانید که محصولات غذایی موجود در بازار هر کشور متفاوت از بازار سایر کشورها می باشد.

این محصولا غذایی از لحاظ محتوا، طعم، مزه و حتی ارزش غذایی متفاوت هستند. در نتیجه کشورها به دنبال راهی برای تبادل مواد غذایی و رونق بخشیدن به بازارهای داخلی هستند. یکی از درخشان ترین این راه ها صادرات مواد غذایی با کمک شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران می باشد.

برای اطلاع از شراط صادرات مواد غذایی به افغانستان با کارشناسان ما تماس بگیرید

تولید کنندگان داخلی و خارجی به واسطه صادرات مواد غذایی می توانند فعالیت خود را توسعه دهند، برندسازی کنند و به رونق گرفتن حوزه صادرات و واردات در کشور خود کمک بزرگی نمایند که نتیجه آن چیزی جز افزایش درآمد ملی و توسعه اقتصاد داخلی نیست.

اما نکته اینجاست که بسیاری از تولیدکنندگان مشتاق و توانمند دانش کافی در حوزه صادرات مواد غذایی را ندارند. به همین دلیل باید از شرکت های کارگزار و متخصص در این زمینه دریافت کمک نمایند. شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران ، به شما کمک می کند تا این مسیر را با سرعت بالا و پشت سر گذاشتن موانع سرسخت طی کنید.

صادرات

مواد غذایی بسته بندی شده محبوبیت بالایی در کشورهای خارجی دارند. اغلب مصرف کنندگان بازار مواد غذایی از محصولات خارجی استقبال می کنند. چشیدن طعم های تازه، تجربه مزه های جدید و دسترسی به مواد غذایی ویژه ای که در بازارهای داخلی پیدا نمی شود مصرف کنندگان را به سمت خرید مواد غذایی صادراتی سوق می دهد. شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران ، صفر تا صد روند صادرات مواد غذایی را برای مجموعه های تولیدی مشتاق و مستعد انجام خواهد داد.

از تحقیقات بازار گرفته تا اخذ تمامی مجوزهای قانونی و عقد قرارداد با تجار خارجی و انجام امور گمرکی را با آگاهی شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران اجرایی می کنند . بنابراین شما می توانید با خیال راحت امور بازرگانی مربوط به صادرات مواد غذایی را به این شرکت بسپارید.

یکی از برتری های شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران ، بهره مندی از تیم باتجربه و خبره می باشد. طی کردن هزار باره این مسیر توسط کارشناسان خبره این مجموعه، تمامی زیر و بم ها، موانع، چالش ها و معضلات این مسیر را برای آن ها آشکار کرده است و بهترین انتخاب برای صادرات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران م باشد.

بنابراین به جای اینکه امری مهم مانند صادرات مواد غذایی را با آزمون و خطا انجام دهید، کافیست از کارشناسان ما در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران کمک بخواهید تا تمام چالش ها و موانع برای شما هموار شود.

برای اطلاع از خدمات صادرات مواد غذایی به ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید

یکی از مزایای بهره گیری از خدمات شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران ، کاهش هزینه ها می باشد. تولیدکنندگانی که تجربه کافی در امر صادرات مواد غذایی ندارند ممکن است سرمایه زیادی را در صورت عدم بهره مندی از دانش کافی از دست بدهند.

عدم آشنایی به زبان، عدم آشنایی به روندهای قانونی، عدم آشنایی به تکنیک های عقد قرارداد، عدم آشنایی با تکنیک های مذاکره تجاری، عدم آشنایی با شیوه های موثر بازاریابی و بی تجربگی در امور گمرکی همه و همه می تواند هزینه زیادی به شما تحمیل نماید. این در حالی است که با کمک گرفتن از شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران می توانید با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن این مسیر دشوار را با موفقیت طی کنید.

برای اطلاع از شرایط صادرات موادغذایی به چین با کارشناسان ما تماس بگیرید

صادرات مواد غذایی شامل هر نوع ماده غذایی اعم از میوه، سبزیجات خشک، زعفران، خشکبار، انواع مربا، رب گوجه، خرما، تنقلات، نوشیدنی، آب معدنی، ادویه جات، غلات و برنج و روغن و ترشی جات می شود. به طور کلی هر نوع ماده غذایی را می توان به کشورهای خارجی صادر نمود. نوع ماده غذایی در بسیاری از مواقع تعیین کننده شیوه صادرات خواهد بود.

به عنوان مثال اگر ماده غذایی از نوع ماده غذایی فاسد شدنی باشد نیاز است که شیوه حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید. در نتیجه مواد غذایی با سرعت بیشتری به مقصد می رسد و تلفات و خرابی رخ نخواهد داد. با این حال هدف در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران انتخاب کم هزینه ترین، سریع ترین و تاثیرگذارترین شیوه حمل و نقل می باشد.

صادرات

امور مربوط به ترخیص کالا و مسائل گمرکی همیشه یکی از چالش های بزرگ صادر کنندگان است. اگر دانش کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است محصولات تان برای ماه ها از گمرک آزادسازی نشود. آشنایی به امور گمرکی و ترخیص کالا از مهمترین تخصص های شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران می باشد.

این شرکت خود را در قبال صادرات مواد غذایی مشتریان موظف و مسئول می داند بنابراین هر مرحله از صادرات را به کمک تیم متخصص مربوط به همان مرحله انجام می دهد. به عنوان مثال برای تحقیقات بازار و تحلیل رقبا از تیم بازاریابی کمک گرفته می شود که دانش خوبی در زمینه تدوین استراتژی و تحلیل بازار و همچنین تبلیغات دارند.

برای اطلاع از صادرات مواد غذایی به عمان با کارشناسان ما تماس بگیرید

این در حالی است که در زمینه عقد قرارداد از تیم خبره و با تجربه در امور حقوقی کمک گرفته می شود تا هیچ گونه گیر و گره حقوقی در قرارداد وجود نداشته باشد و همه چیز طبق قانون و به نفع شما پیش برود. در مورد امور گمرکی و ترخیص کالا نیز داستان به همین منوال است. شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران از یک تیم خبره و کارآزموده در این زمینه دریافت کمک می نماید.

بسیاری از مواقع مجموعه های تولیدی آشنایی کافی با مجوزهای قانونی مورد نیاز برای صادرات ندارند و از شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران کمک می گیرند. مجوزهایی مانند مجوز بهداشت، قرنطینه، استاندارد، محیط زیست، جهاد کشاورزی و انرژی اتمی از جمله مجوزهای لازم برای صادرات مواد غذایی به کشورهای مختلف است که باید به طور فیزیکی یا الکترونیکی از ارگان های مختلف گرفته شود همچین مواقعی شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران به کمک می آیند. شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران تمامی امور اسنادی را انجام می دهد و مجوزها و گواهی های مورد نیاز را از سازمان های مختلف دریافت خواهد نمود.

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران از زیرمجموعه های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام دارای مهارت و تخصص ویژه ای هستند. یکی از مهمترین وظایف این شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران یا  مجموعه صادرات مواد غذایی مطابق با قوانین و الزامات کشور مقصد می باشد. هر کشور دارای الزامات خاص خود می باشد. به عنوان مثال صادرات مواد غذایی به قطر متفاوت از صادرات مواد غذایی به هلند می باشد.

چرا که این دو کشور دارای الزامات و استانداردهای متفاوتی هستند. متخصصین ما در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران ، با آشنایی کامل به قوانین و محدودیت های کشور مقصد، بار صادراتی شما را در سریع ترین زمان ممکن با امن ترین شیوه های حمل و نقل به مقصد خواهند رساند.

یکی از مشکلاتی که اغلب صادرکنندگان با آن مواجه می شوند عدم تطابق محصول صادراتی با فاکتور ارسالی برای خریدار و تاجران خارجی می باشد که این مشکل را نیز شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران با آگاهی و تخصص حل خواهند کرد . این موضوع در اغلب مواقع منجر به ایجاد گره در روند صادرات شده و وقت و هزینه زیادی از شما خواهد گرفت. شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران با دارا بودن یک تیم بازرسی حرفه ای و قوی در امر کنترل کیفی و کمی، جلوی این مشکلات و معضلات را خواهد گرفت.

در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران تمامی محصولات صادراتی در ایران مورد بازرسی قرار خواهند گرفت تا کوچکترین عدم تطابقی وجود نداشته باشد. این بازرسی شامل یک بازرسی جامع کمی و کیفی می شود بنابراین خیال تان از بابت تطابق بار با الزامات بهداشتی، کیفی و کمی آسوده خواهد بود.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به عراق  با کارشناسان ما تماس بگیرید

موضوع مهم دیگری که در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران بدان پرداخته می شود بسته بندی محصولات غذایی مطابق با الزامات مقصد است. اگر نگاهی به بسته بندی مواد غذایی در کشورهای مختلف داشته باشید متوجه خواهید شد که این الزامات در هر کشور متفاوت است. بنابراین نیاز است که بسته بندی مواد غذایی تان را با توجه به قوانین کشور مقصد تغییر دهید تمام قوانین این بخش را نیز شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران اجرایی خواهند کرد.

از نوع بسته بندی گرفته تا نوشته های حک شده و برچسب روی محصول. بسیار مهم است که بسته بندی مواد غذایی به گونه ای باشد که در روند صادرات و حمل و نقل دچار آسیب یا خسارت نشود. در نتیجه کارشناسان ما در شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران ، بهترین و ایمن ترین شیوه بسته بندی را برای محصولات شما در نظر خواهند گرفت.

شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران اموری مانند قرارداد با شرکت های بیمه را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. شما می توانید خیالی آسوده از بابت بیمه بودن بار صادراتی خود داشته باشید. در نتیجه از بابت وارد آمدن هر نوع آسیب احتمالی به بار نگرانی نخواهید داشت. بروز حوادث در مسیر مانند سرقت و هر نوع مشکل دیگر مانند آسیب دیدگی شامل بیمه خواهد شد. در نتیجه می توان ضرر و زیان های احتمالی را به این روش کاهش داد.

برای اطلاع از   صادرات مواد غذایی به امارات  با کارشناسان ما تماس بگیرید

مجموعه پایا به عنوان بهترین شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران آماده انجام صفر تا صد صادرات مواد غذایی برای شما تولیدکنندگان عزیز و تلاشگر ایران زمین می باشد. خدمات ما شامل تحقیقات بازار، بازاریابی و تبلیغات، عقد قرارداد با تجار خارجی، اخذ تمامی گواهی ها و مجوزهای لازم، تدوین استراتژی و مدیریت زنجیره صادرات، انجام امور گمرکی، ترخیص کالا و حمل و نقل و بیمه می شود.

حتی اموری مانند بسته بندی نیز به عهده این مجموعه است. پایا؛ این شرکت بازرگانی مواد غذایی در تهران بهترین شیوه را برای حمل و صادرات مواد غذایی شما انتخاب خواهد کرد و تا ترخیص قطعی محموله از گمرک با شما همراه خواهد بود. بنابراین نیازی به ورود شما در هیچ کدام از مراحل نخواهد بود. چرا که پایا تمامی این مراحل را با بهترین کیفیت و سرعت و کمترین هزینه انجام خواهد داد.

با تیم ما در تماس باشید

با پر کردن فرم زیر میتوانید از مشاوره رایگان و تماس مشاوران ما بهره مند شوید.

درخواست شما با موفقیت ارسال گردید!
در ارسال درخواست مشکلی رخ داده است. لطفا فرم را به دقت تکمیل نمایید.